Розроблено методичні рекомендації для безпечного проведення занять з інформатики

Міністерство освіти і науки розмістило на офіційному веб-сайті Інструктивно-методичні матеріали «Безпечне проведення навчальних занять у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів».

Міністерство освіти і науки України оприлюднило Інструктивно-методичні матеріали «Безпечне проведення навчальних занять у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів».

Інструктивно-методичні матеріали розроблено для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повідомляє МОН.

У додатку до листа надано:

  • перелік нормативно-правових документів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, що регулюють питання навчання у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій (КІІКТ)
  • основні вимоги безпеки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання
  • відповідальність і обов’язки завідувача КІІКТ, учителя інформатики, лаборанта щодо забезпечення безпеки життєдіяльності учнів
  • проведення інструктажів з питань безпеки життєдіяльності

«Основною метою створення КІІКТ є забезпечення належних умов для проведення навчально-виховного процесу з розв'язання завдань, визначених цілями та змістом освітньої галузі «Технології» Державного стандарту базової і повної середньої освіти», — йдеться у документі.

Інструктивно-методичні рекомендації та Лист Міністерства № 1/9-497 від 17.07.2013 дивіться за активними посиланнями.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136843

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9804

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31402

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20672

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді