Побачив світ тематичний номер журналу «Заступник директора школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте липневий випуск журналу «Заступник директора школи»! Тематичний номер присвячено Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Вийшов друком тематичний випуск щомісячного журналу «Заступник директора школи». Статті номера присвячені темі «Державний стандарт базової і повної середньої освіти».

У публікації «Самоосвіта педагога як запорука успішної реалізації Державного стандарту» охарактеризовано форми організації самоосвіти. Описано діагностування і планування процесу самоосвіти. У статті подано комплект анкет для діагностування рівня готовності педагога до розвитку та етапи роботи над темою самоосвіти.

Стаття «Мотивація учнів до навчання в п’ятому класі» роз’яснює мотиви учбової діяльності за спрямованістю. Описано, як змінюються мотиви учбової діяльності учнів під час переходу з початкової до основної школи. Читачі мають нагоду ознайомитися з семінаром-тренінгом для педагогів «Мотивація учнів до навчання в п’ятому класі», орієнтовним бланком аналізування уроку щодо виявлення мотивації учнів до навчання та орієнтовним бланком аналізування уроку щодо виявлення умов учбової мотивації.

«Просвітницька робота з батьками щодо впровадження Державного стандарту» — стаття допомагає підготуватися до проведення семінару-тренінгу. Тут ви знайдете тест для  батьків «Чи маєте Ви підхід до дітей?» (за О. Кочергою), семінар-тренінг для батьків «Упровадження нового Державного стандарту», пам’ятку «Рекомендації вчителям щодо взаємодії з батьками».

Окрім того, у номері подано глосарій основних понять і термінів Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Усе це та багато іншої корисної та важливої інформації читайте на сторінках тематичного випуску щомісячного журналу «Заступник директора школи».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282507

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
78

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110450

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді