Радість ділимо на всіх

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зовсім скоро в кожній домівці засяє чарівна новорічна красуня-ялинка і запанує святкова атмосфера. А де свята, там і безмежна радість та відчуття щастя. Тож грудневе число журналу «Методична скарбничка вихователя» присвячене темі «Радість ділимо на всіх»

Зовсім скоро в кожній домівці засяє чарівна новорічна красуня-ялинка і запанує святкова атмосфера. А де свята, там і безмежна радість та відчуття щастя. Тож грудневе число журналу «Методична скарбничка вихователя» присвячене темі «Радість ділимо на всіх».

Як відшукати радість? Як навчитися її бачити навіть там, де її не має бути? Які джерела радості? Над цими та іншими запитання варто поміркувати разом з дітьми під час проживання теми «Радість ділимо на всіх». Про те, які змістові напрями допоможуть дошкільникам опанувати тему — у вступній статті цього числа журналу.

На допомогу педагогу під час проживання теми — ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні, а також плани-конспекти інтегрованих занять та дидактичні матеріали до теми на картках картотеки.

Із настанням зими дошкільники з нетерпінням чекають на День святого Миколая. Тож у цьому числі ви знайдете рекомендації щодо того, як підготуватися з дітьми до цього свята, зокрема виготовити смачні подарунки — «миколайчики», прикрасити та упакувати їх. Про це в статті «Готуємо святкове печиво — «миколайчики». А на кольорових сторінках цього числа — майстер-клас із виготовлення такого печива.

На кольорових сторінках грудневого числа для вас також:

  • аудит до теми;
  • текст казки Наталі Гавриш «Як ялинкові іграшки посварилися», що лежить в основі літературного проекту, та ілюстрація до цієї казки;
  • майстер-клас із образотворення на зимову тематику.

Не знайшовши казки на новорічну тематику, яка не лише веселила б, а й надихала, для реалізації літературного проекту наші автори створили казку «Як ялинкові іграшки посварилися». Про те, які змістові напрями роботи за цієї казкою можуть бути доречними для нас і дітей — у статті «Літературний проект «Мудрість у подарунок». Також на картках картотеки подано дидактичні матеріали для роботи з дошкільниками під час реалізації проекту.

Докладніше про це, а також конспект інтегрованого заняття з англійської мови «Help the Elf» для дітей молодшої групи та сценарій розваги «Прийдуть до тебе три празники в гості» для дітей різновікової групи — у дванадцятому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110338

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47319

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11590

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді