Початкова освіта: концепція розвитку

У МОН України презентовано проект Концепції розвитку початкової освіти у контексті реформування загальної середньої освіти

17 грудня 2015 року в МОН України відбувся круглий стіл «Концепція розвитку початкової освіти у контексті реформування загальної середньої освіти».

Учасники заходу: заступник міністра освіти і науки України Павло ХОБЗЕЙ, директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН Юрій КОНОНЕНКО, директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія ВЯТКІНА, доктор педагогічних наук, завідувач відділу початкової освіти Національної академії педагогічних наук України Анжеліка ЦИМБАЛАРУ, методисти початкової школи, вчителі та науковці.

Розпочав обговорення Павло Хобзей, наголосивши на провідній ролі початкової школи у сфері загальної середньої освіти. Він виокремив два важливих кроки  у розвитку початкової освіти. Першим кроком є відновлення довіри суспільства до школи та вчителів. За словами Павла ХОБЗЕЯ, «для цього треба мати такий зміст навчальних програм, який базуватиметься на чіткому та цікавому викладанні матеріалу в класі».

Ще одним важливим кроком у розвитку початкової освіти є залучення батьків до навчального процесу дитини. «Це має бути спільний процес виховання дитини у школі та вдома, і наше завдання — побудувати цей процес», — зазначив заступник міністра освіти і науки.

Директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія ВЯТКІНА розповіла про зміни, що відбуваються в початковій школі, зокрема, у програмах.

Вона наголосила на тому, що попри всі зміни, важливо пам’ятати, що дитина знаходиться у центрі уваги.

Під час засідання завідувач відділу початкової освіти НАПН України Анжеліка ЦИМБАЛАРУ презентувала проект Концепції початкової освіти. Вона також повідомила, що сьогодні проект виноситься на широкий загал для громадського обговорення.

У процесі підготовки документу було враховано досвід Великої Британії, Польщі, Болгарії, Білорусі.

«Цей системний документ окреслює основні проблеми початкової освіти, а також конкретні шляхи їх вирішення через визначення цілей, конкретних задач та завдань, кожне з яких орієнтоване на очікуваний результат», — підсумувала завідувач відділу початкової освіти НАПН України.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27853

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді