Початкова освіта: концепція розвитку

У МОН України презентовано проект Концепції розвитку початкової освіти у контексті реформування загальної середньої освіти

17 грудня 2015 року в МОН України відбувся круглий стіл «Концепція розвитку початкової освіти у контексті реформування загальної середньої освіти».

Учасники заходу: заступник міністра освіти і науки України Павло ХОБЗЕЙ, директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН Юрій КОНОНЕНКО, директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія ВЯТКІНА, доктор педагогічних наук, завідувач відділу початкової освіти Національної академії педагогічних наук України Анжеліка ЦИМБАЛАРУ, методисти початкової школи, вчителі та науковці.

Розпочав обговорення Павло Хобзей, наголосивши на провідній ролі початкової школи у сфері загальної середньої освіти. Він виокремив два важливих кроки  у розвитку початкової освіти. Першим кроком є відновлення довіри суспільства до школи та вчителів. За словами Павла ХОБЗЕЯ, «для цього треба мати такий зміст навчальних програм, який базуватиметься на чіткому та цікавому викладанні матеріалу в класі».

Ще одним важливим кроком у розвитку початкової освіти є залучення батьків до навчального процесу дитини. «Це має бути спільний процес виховання дитини у школі та вдома, і наше завдання — побудувати цей процес», — зазначив заступник міністра освіти і науки.

Директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія ВЯТКІНА розповіла про зміни, що відбуваються в початковій школі, зокрема, у програмах.

Вона наголосила на тому, що попри всі зміни, важливо пам’ятати, що дитина знаходиться у центрі уваги.

Під час засідання завідувач відділу початкової освіти НАПН України Анжеліка ЦИМБАЛАРУ презентувала проект Концепції початкової освіти. Вона також повідомила, що сьогодні проект виноситься на широкий загал для громадського обговорення.

У процесі підготовки документу було враховано досвід Великої Британії, Польщі, Болгарії, Білорусі.

«Цей системний документ окреслює основні проблеми початкової освіти, а також конкретні шляхи їх вирішення через визначення цілей, конкретних задач та завдань, кожне з яких орієнтоване на очікуваний результат», — підсумувала завідувач відділу початкової освіти НАПН України.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді