Чеські школи укладають угоди з батьками

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З огляду на погіршення дисципліни, адміністрації чеських шкіл почали укладати угоди з батьками учнів, які порушують правила поведінки. Такий експеримент, започаткований два роки тому, виправдав себе на 80% і сьогодні поширюється на всі чеські школи.

Два роки тому Міністерство освіти, молоді і спорту Чеської Республіки започаткувало експеримент, у рамках якого кілька десятків шкіл уклали спеціальні угоди з батьками порушників дисципліни.

За підсумковими даними, експеримент виправдав себе на 80%. З огляду на це, відтепер усі чеські школи почнуть працювати за індивідуальними виховними планами.

Угода між батьками та школою не передбачає жодних «каральних санкцій», наголошують у Міністерстві освіти, молоді і спорту Чеської Республіки.

«Основним змістом такої угоди має бути декларована співпраця батьків проблемного учня з адміністрацією школи», — зауважує речниця міністерства Богуміла Поточна.

Текст угоди між школою та батьками є умовним, тому кожен директор має право конкретизувати його відповідно до ситуації. Якщо ж батьки не виконуватимуть умов, під якими підписалися, школа має право звернутися до органів соціально-правового захисту дітей.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282584

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
153

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді