З огляду на погіршення дисципліни, адміністрації чеських шкіл почали укладати угоди з батьками учнів, які порушують правила поведінки. Такий експеримент, започаткований два роки тому, виправдав себе на 80% і сьогодні поширюється на всі чеські школи.
Два роки тому Міністерство освіти, молоді і спорту Чеської Республіки започаткувало експеримент, у рамках якого кілька десятків шкіл уклали спеціальні угоди з батьками порушників дисципліни.
За підсумковими даними, експеримент виправдав себе на 80%. З огляду на це, відтепер усі чеські школи почнуть працювати за індивідуальними виховними планами.
Угода між батьками та школою не передбачає жодних «каральних санкцій», наголошують у Міністерстві освіти, молоді і спорту Чеської Республіки.
«Основним змістом такої угоди має бути декларована співпраця батьків проблемного учня з адміністрацією школи», — зауважує речниця міністерства Богуміла Поточна.
Текст угоди між школою та батьками є умовним, тому кожен директор має право конкретизувати його відповідно до ситуації. Якщо ж батьки не виконуватимуть умов, під якими підписалися, школа має право звернутися до органів соціально-правового захисту дітей.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів