У МОН обговорили проект Концепції профільного навчання в старшій школі

9 серпня 2013 року відбулося засідання робочої групи з обговорення проекту Концепції профільного навчання в старшій школі. За результатами обговорення внесено правки до майбутньої Концепції та визначено принципи подальшої роботи.

У Міністерстві освіти і науки України (МОН) проведено засідання робочої групи з обговорення проекту Концепції профільного навчання в старшій загальноосвітній школі (далі — Концепції).

Члени робочої групи розглянули пропозиції щодо майбутньої Концепції, внесли правки та визначили принципи подальшої роботи, повідомляє МОН.

Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Олег Єресько звернув увагу на те, що МОН пропонує тільки перелік профільних предметів, а факультативи та спецкурси залишаються на власний вибір кожного учня.

Заступник міністра освіти і науки України Борис Жебровський зазначив, що за результатами обговорень, які відбулися у Національному університеті «Острозька академія», у Житомирі та Славутичі, освітянами підтримано ідею профільної освіти.

«Практика української школи показує, що діти давно мріють самостійно обирати профіль свого навчання. В європейських навчальних закладах таким принципом роботи послуговуються вже не перший рік», — підкреслив заступник міністра.

Зазначимо, що після внесення висловлених поправок 14 серпня 2013 року проект Концепції буде розміщено на офіційному веб-сайті МОН.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230505

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді