Затверджено галузеву Концепцію розвитку неперервної педагогічної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки України підписано наказ «Про затвердження галузевої Концепції розвитку неперервної педагогічної освіти», який визначає основні напрямки розвитку вітчизняної педагогічної освіти.

Міністр освіти і науки України Дмитро Табачник підписав наказ «Про затвердження галузевої Концепції розвитку неперервної педагогічної освіти» від 14.08.2013 № 1176.

Наказом передбачена розробка Концепції та затвердження відповідних заходів для її реалізації, повідомляє Міністерство освіти і науки України.

Згідно з документом, основними принципами розвитку педагогічної освіти є:

  • неперервність;
  • поєднання національних освітніх традицій та найкращого світового досвіду;
  • гнучкість у реагуванні на суспільні зміни і прогностичність;
  • інноваційність.        

Основу Концепції складають напрацювання робочої групи, до складу якої ввійшли керівники та викладачі університетів, педагогічних коледжів, вчені Національної академії педагогічних наук України, керівники регіональних органів управління освітою, закладів післядипломної педагогічної освіти, директори шкіл, учителі та керівники структурних підрозділів Міністерства освіти і науки.

Протягом вересня 2012 — червня 2013 років відбулося громадське обговорення під час засідання круглих столів, проведених у педагогічних університетах України.

Ознайомитися з документом ви можете за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді