У МОН обговорили питання підготовки першокласників до школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

19 серпня 2013 року відбулася нарада під головуванням заступника міністра освіти і науки України Бориса Жебровського. Психологи, вчителі, вихователі, медики та батьки обговорили проблемні питання, що сьогодні постали перед батьками першокласників.

Учора, 19 серпня 2013 року, під головуванням заступника міністра освіти і науки України Бориса Жебровського відбулося обговорення питання «Чи готові до школи батьки першокласників?».

До обговорення долучилися психологи, вчителі, вихователі, медики й батьки, повідомляє Міністерство освіти і науки України.

Учасники наради виявили, що чимало батьків не можуть визначитися з багатьох питань, а саме:

  • як визначити готовність дитини до навчання;
  • що робити з щепленнями;
  • чи може школа нав’язувати фасон, колір та загальний вигляд шкільної форми;
  • чи варто дитині давати з собою в школу їжу і брати іграшки;
  • що робити, якщо вже на другий день дитина плаче і не хоче ходити до школи.

«До проблем батьків майбутніх першокласників потрібно ставитися уважно та відповідально. Їх можна зрозуміти і їм потрібно допомогти», — зазначив заступник міністра.

Він додав, що необхідно терміново організувати «гарячу лінію» в МОН та регіональних органах управління освітою для консультації молодих батьків.

За попередніми даними, цьогоріч до школи підуть понад 450 тис. першокласників, що на 17 тис. більше, ніж у минулому навчальному році.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
66

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282616

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
171

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді