У МОН обговорили питання підготовки першокласників до школи

19 серпня 2013 року відбулася нарада під головуванням заступника міністра освіти і науки України Бориса Жебровського. Психологи, вчителі, вихователі, медики та батьки обговорили проблемні питання, що сьогодні постали перед батьками першокласників.

Учора, 19 серпня 2013 року, під головуванням заступника міністра освіти і науки України Бориса Жебровського відбулося обговорення питання «Чи готові до школи батьки першокласників?».

До обговорення долучилися психологи, вчителі, вихователі, медики й батьки, повідомляє Міністерство освіти і науки України.

Учасники наради виявили, що чимало батьків не можуть визначитися з багатьох питань, а саме:

  • як визначити готовність дитини до навчання;
  • що робити з щепленнями;
  • чи може школа нав’язувати фасон, колір та загальний вигляд шкільної форми;
  • чи варто дитині давати з собою в школу їжу і брати іграшки;
  • що робити, якщо вже на другий день дитина плаче і не хоче ходити до школи.

«До проблем батьків майбутніх першокласників потрібно ставитися уважно та відповідально. Їх можна зрозуміти і їм потрібно допомогти», — зазначив заступник міністра.

Він додав, що необхідно терміново організувати «гарячу лінію» в МОН та регіональних органах управління освітою для консультації молодих батьків.

За попередніми даними, цьогоріч до школи підуть понад 450 тис. першокласників, що на 17 тис. більше, ніж у минулому навчальному році.

 

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4295

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді