19 серпня 2013 року відбулася нарада під головуванням заступника міністра освіти і науки України Бориса Жебровського. Психологи, вчителі, вихователі, медики та батьки обговорили проблемні питання, що сьогодні постали перед батьками першокласників.
Учора, 19 серпня 2013 року, під головуванням заступника міністра освіти і науки України Бориса Жебровського відбулося обговорення питання «Чи готові до школи батьки першокласників?».
До обговорення долучилися психологи, вчителі, вихователі, медики й батьки, повідомляє Міністерство освіти і науки України.
Учасники наради виявили, що чимало батьків не можуть визначитися з багатьох питань, а саме:
- як визначити готовність дитини до навчання;
- що робити з щепленнями;
- чи може школа нав’язувати фасон, колір та загальний вигляд шкільної форми;
- чи варто дитині давати з собою в школу їжу і брати іграшки;
- що робити, якщо вже на другий день дитина плаче і не хоче ходити до школи.
«До проблем батьків майбутніх першокласників потрібно ставитися уважно та відповідально. Їх можна зрозуміти і їм потрібно допомогти», — зазначив заступник міністра.
Він додав, що необхідно терміново організувати «гарячу лінію» в МОН та регіональних органах управління освітою для консультації молодих батьків.
За попередніми даними, цьогоріч до школи підуть понад 450 тис. першокласників, що на 17 тис. більше, ніж у минулому навчальному році.
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
Атестацію педагогічних працівників ЗДО проводять атестаційні комісії. Про ключові дати і заходи атестації педагогів читайте у статті
Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті