Оголошено результати конкурсу «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки»!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Конкурс «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки», що тривав упродовж п’яти місяців, знайшов своїх переможців! Компетентне журі відзначило найкращі роботи учасників.

Конкурс розробок музичних занять, організований журналом «Музичний керівник», засвідчив, що всі його учасники — педагоги креативні і творчі, винахідливі й оригінальні.

На адресу редакції надійшло 150 розробок музичних занять із різних куточків України.

Усі вони вирізнялися різноманітністю тематики, жанровим втіленням, деякі з них супроводжувалися авторськими піснями, презентаціями, яскравими фото і навіть театром кухлів «Академії тітоньки Музики».

Серед учасників конкурсу були музичні керівники, учителі музичного мистецтва, викладачі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, педагоги навчально-виховних комплексів, хореографи.

Ось імена переможців, які отримають головні подарунки ― чудові комплекти дитячих музичних інструментів чеської фірми BINO:

І місце — Тетяна Вовк — музичний керівник ДНЗ № 33 «Оселя талановитих», м. Чернівці;

ІІ місце — Тетяна Вусик — музичний керівник ДНЗ № 4 «Вишенька», м. Жмеринка, Вінницька обл.; Лариса Задніпровська — музичний керівник ДНЗ № 23, м. Вінниця;
    
ІІІ місце — Тетяна Бездідько — музичний керівник ДНЗ № 1 «Центр психофізичного та інтелектуального розвитку дітей», м. Чернігів; Тетяна Дерев’янко — музичний керівник ДНЗ № 132 «Казка», м. Миколаїв.

Докладніше про конкурс «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки» за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282475

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
64

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110440

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді