Оголошено результати конкурсу «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки»!

Конкурс «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки», що тривав упродовж п’яти місяців, знайшов своїх переможців! Компетентне журі відзначило найкращі роботи учасників.

Конкурс розробок музичних занять, організований журналом «Музичний керівник», засвідчив, що всі його учасники — педагоги креативні і творчі, винахідливі й оригінальні.

На адресу редакції надійшло 150 розробок музичних занять із різних куточків України.

Усі вони вирізнялися різноманітністю тематики, жанровим втіленням, деякі з них супроводжувалися авторськими піснями, презентаціями, яскравими фото і навіть театром кухлів «Академії тітоньки Музики».

Серед учасників конкурсу були музичні керівники, учителі музичного мистецтва, викладачі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, педагоги навчально-виховних комплексів, хореографи.

Ось імена переможців, які отримають головні подарунки ― чудові комплекти дитячих музичних інструментів чеської фірми BINO:

І місце — Тетяна Вовк — музичний керівник ДНЗ № 33 «Оселя талановитих», м. Чернівці;

ІІ місце — Тетяна Вусик — музичний керівник ДНЗ № 4 «Вишенька», м. Жмеринка, Вінницька обл.; Лариса Задніпровська — музичний керівник ДНЗ № 23, м. Вінниця;
    
ІІІ місце — Тетяна Бездідько — музичний керівник ДНЗ № 1 «Центр психофізичного та інтелектуального розвитку дітей», м. Чернігів; Тетяна Дерев’янко — музичний керівник ДНЗ № 132 «Казка», м. Миколаїв.

Докладніше про конкурс «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки» за посиланням.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230329

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4305

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14824

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді