У серпні вийшов друком ексклюзивний тематичний випуск журналу «Заступник директора школи».
Статті номера присвячені темі розвитку й навчання обдарованих учнів. Це питання завжди актуальне, оскільки саме такі учні в майбутньому визначатимуть стан науки, освіти й економіки держави.
У публікації «Проблемне навчання — основа розвитку творчого мислення учня» описано методи, прийоми, засоби проблемного навчання. Також розкрито особливості проблемних уроків. Визначено, що завдяки проблемному навчанню зростає рівень навчальних досягнень учнів, у них розвивається нестереотипне мислення.
Стаття «Забезпечуємо підтримку обдарованих учнів» з’ясовує суть труднощів обдарованих учнів у шкільному середовищі. Також у публікації описано забезпечення педагогічної підтримки обдарованих учнів. Читачі мають нагоду ознайомитися з освітніми технологіями щодо роботи з обдарованими учнями, пам’яткою для педагогів «Форми роботи з обдарованими учнями в системі додаткової освіти», а також взяти до уваги анкету «Виявлення ознак обдарованості в учнів».
Окрім того, у номері подано статтю «Проектування дистанційних курсів для учнів», де з’ясовано, яку найкраще використати платформу для розроблення дистанційного навчального курсу, названо інтерактивні технології, які варто застосовувати в дистанційному курсі. Подано перелік платформ і програм дистанційного навчання та охарактеризовано їхні ресурси.
Усе це та багато іншої корисної та важливої інформації читайте на сторінках тематичного випуску щомісячного журналу «Заступник директора школи».