Підбито підсумки конкурсу «Підвищення психологічної культури педагогів»

Нарешті оголошено результати конкурсу «Підвищення психологічної культури педагогів» від редакції журналу «Практичний психолог: Школа»! Конкурсні роботи, що надійшли з усіх куточків України засвідчили те, що в сфері освіти працюють обдаровані, небайдужі, віддані своїй справі фахівці.

Конкурс «Підвищення психологічної культури педагогів», оголошений на початку року, добіг кінця.

Упродовж чотирьох місяців (із лютого по травень) до редакції журналу «Практичний психолог: Школа» надійшло чимало робіт з усіх регіонів України.

Конкурсні роботи були різні як за формою, структурою, так і за змістовим висвітленням проблеми підвищення психологічної культури педагогів.

Та підсумки конкурсу підбито, вітаємо переможців:

ПЕРШЕ МІСЦЕМарія БОНДАРЕНКО, практичний психолог Одеського навчально-виховного комплексу № 1 «Спеціалізована школа І–ІІІ ступенів — дошкільний навчальний заклад» Одеської міської ради Одеської області

ДРУГЕ МІСЦЕНаталія ОРЖЕХОВСЬКА, практичний психолог Романівського ліцею, Житомирська обл.

ТРЕТЄ МІСЦЕ
Іванна ГОЛЛЯК, методист-психолог міського методичного кабінету управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради, Київська обл.;
Марія КРИВОЩОКОВА, практичний психолог Марганецької загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням англійської мови з першого класу, Дніпропетровська обл.

Докладніше про результати конкурсу «Підвищення психологічної культури педагогів» за посиланням

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4295

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді