Внесено зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників

30 вересня 2013 року набере чинності наказ Міністерства освіти і науки України, яким внесено зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Зміни стосуються організації та проведення атестації керівних кадрів навчальних закладів.

Для підвищення ефективності управлінської діяльності керівників навчальних закладів наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 08.08.2013 № 1135 внесено зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

Внесені зміни стосуються порядку атестації керівників загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, їхніх заступників та осіб, яких призначатимуть на посади керівників таких навчальних закладів.

У розділі I «Загальні положення» Типового положення визначено, що призначенню на посади керівників загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів має передувати їх атестація.

Атестаційні комісії ІІ рівня з’ясовують якість виконання керівниками навчальних закладів своїх посадових обов’язків.

Крім того, внесено зміни щодо атестації усіх педагогічних працівників.

Докладніше за посиланням.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230515

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4315

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14834

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді