Міністерство затвердило нову інструкцію з діловодства у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Підписано наказ «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності», яким встановлено вимоги щодо здійснення документування у загальноосвітніх навчальних закладах країни.

Міністерство освіти і науки України затвердило нову типову інструкцію з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності.

Відповідний наказ «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у  загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності» від 28.08.2013 № 1239 підписав міністр освіти і науки України Дмитро Табачник.

Інструкцією встановлено вимоги щодо документування управлінської інформації, організації роботи з документами та перелік типових документів, що створюються під час діяльності загальноосвітніх навчальних закладів із зазначенням строків зберігання.

Усі працівники загальноосвітніх навчальних закладів зобов’язані дотримуватися вимог і рекомендацій щодо порядку здійснення документування. Керівники шкіл несуть відповідальність за організацію діловодства, зміст, якість підготовки та оформлення документів.

Перевірки здійснюватиме Державна інспекція навчальних закладів України, центральні органи виконавчої влади та місцеві органи управління освітою.

Докладніше за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді