Відбудеться апробаційне ЗНО з іноземних мов

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

16 квітня буде проведено апробаційне зовнішнє незалежне оцінювання випускників шкіл з англійської, іспанської, німецької та французької мов

Український центр оцінювання якості освіти 16 квітня проведе апробаційне зовнішнє незалежне оцінювання випускників шкіл з англійської, іспанської, німецької та французької мов. До тестів з іноземних мов у 2017 році будуть додані завдання з аудіювання.

Головною метою аудіювання є перевірка розуміння абітурієнтами змісту тексту, сприймання тексту на слух та вміння вибрати основну інформацію.

Апробаційне ЗНО відбудеться в Київській, Львівській, Одеській областях та у Києві для випускників 2016 року.

Перелік ЗНЗ і кількість випускників, які зможуть взяти участь в апробаційному тестуванні будуть визначені освітніми департаментами Київської, Львівської, Одеської обласних і Київської міської державних адміністрацій. Список випускників, які братимуть участь у апробаційному ЗНО, навчальні заклади сформують самостійно. Загалом, участь у тестуванні братимуть 3 900 випускників.

Під час апробації будуть використані завдання різних рівнів складності: B1 — для випускників, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або на академічному рівні, В2 — для випускників, які вивчали іноземну мову на профільному рівні.

Формат проведення апробаційного ЗНО передбачатиме:

  • читання
  • використання мови
  • письмо
  • аудіювання

На виконання всіх завдань відведено 180 хвилин, з яких 30 — на виконання завдань з аудіювання.

За бажанням учасників результат апробаційного ЗНО може бути зарахований як оцінка за ДПА з відповідної іноземної мови. Ознайомитися з результатами апробаційного тестування можна після 26 квітня.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7105

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3152

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
789

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274185

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді