Відбудеться апробаційне ЗНО з іноземних мов

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

16 квітня буде проведено апробаційне зовнішнє незалежне оцінювання випускників шкіл з англійської, іспанської, німецької та французької мов

Український центр оцінювання якості освіти 16 квітня проведе апробаційне зовнішнє незалежне оцінювання випускників шкіл з англійської, іспанської, німецької та французької мов. До тестів з іноземних мов у 2017 році будуть додані завдання з аудіювання.

Головною метою аудіювання є перевірка розуміння абітурієнтами змісту тексту, сприймання тексту на слух та вміння вибрати основну інформацію.

Апробаційне ЗНО відбудеться в Київській, Львівській, Одеській областях та у Києві для випускників 2016 року.

Перелік ЗНЗ і кількість випускників, які зможуть взяти участь в апробаційному тестуванні будуть визначені освітніми департаментами Київської, Львівської, Одеської обласних і Київської міської державних адміністрацій. Список випускників, які братимуть участь у апробаційному ЗНО, навчальні заклади сформують самостійно. Загалом, участь у тестуванні братимуть 3 900 випускників.

Під час апробації будуть використані завдання різних рівнів складності: B1 — для випускників, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або на академічному рівні, В2 — для випускників, які вивчали іноземну мову на профільному рівні.

Формат проведення апробаційного ЗНО передбачатиме:

  • читання
  • використання мови
  • письмо
  • аудіювання

На виконання всіх завдань відведено 180 хвилин, з яких 30 — на виконання завдань з аудіювання.

За бажанням учасників результат апробаційного ЗНО може бути зарахований як оцінка за ДПА з відповідної іноземної мови. Ознайомитися з результатами апробаційного тестування можна після 26 квітня.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282581

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
149

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді