У Нідерландах підтримали новітні тренди з генерування альтернативної енергії. За ініціативи влади міста Дордрехт встановлено карусель, яка працює на кінетичній енергії, що виробляється під час дитячих ігор.
У нідерландському місті Дордрехт на замовлення місцевої влади встановили дитячий майданчик майбутнього. Нова карусель працює на кінетичній енергії, яку виробляють діти під час ігор.
Сьогодні все частіше можна почути про новітні тренди, які пропагують генерування енергії з будь-якої рутинної справи. Архітектурна студія ecosistema urbano вирішила поекспериментувати з енергією, що виробляться під час дитячих ігор.
Карусель у місті Дордрехт нагадує велетенський гриб із канатами, на яких усі охочі можуть висіти чи сидіти. Під час крутіння каруселі виробляється кінетична енергія, що збирається в батареї та використовується для підсвічення атракціону у вечірній час.
Карусель не лише розважає дітей, а й пояснює їм принципи виникнення енергії. Вона розвиває уявлення про альтернативні джерела енергії та ознайомлює дітей з принципами взаємодопомоги, адже самотужки карусель не розігнати.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання