У загальноосвітніх навчальних закладах Дніпропетровщини планують запровадити курс «Інформаційний працівник».
Згідно з проектом учні старших профільних класів спробують відтворити діяльність робочих груп у різних професіях та отримають стартовий досвід у системі «керівник-підлеглий», повідомляє МОН.
Старшокласники зможуть «попрацювати» видавцями, кліпмейкерами, науковцями та дослідниками.
Усі охочі об’єднаються в команди по чотири особи і протягом навчального року реалізуватимуть шість власних навчальних проектів. Передбачається, що учасники по черзі розділятимуть між собою обов’язки керівників та підлеглих, виконуючи завдання, що передбачені обраною професією.
Усі приклади завдань проекту взяті з реального життя, що дозволить сформувати конкретне уявлення учнів про професію. Крім того, курс інтегрує знання з усіх шкільних предметів. Публічні виступи, передбачені проектом, підвищуватимуть мотивацію до навчання молодших школярів, адже їх надихатиме приклад старших дітей.
Після завершення курсу «Інформаційного працівника» школярі отримають власне портфоліо з шести продуктів, досвід публічного захисту своїх робіт та навички Start-Up проектів.
Зазначимо, що протягом 2013 року було проведено 19 майстер-класів та вебінарів із викладання курсу «Інформаційний працівник». Слухачами тренінгів стали педагоги Дніпропетровська, Донецька, Запоріжжя, Києва, Луганська, Одеси, Севастополя та інших міст України.
Статті за темою
Усі статті за темоюПедагогічні читання: нетрадиційні форми проведення
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537
Оплата праці педпрацівників дошкільних закладів: зміни відповідно до Закону про дошкільну освіту
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
7648
Дидактичні ігри для дітей
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527
Сходинками самоосвіти — до професійного зростання
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097
Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542