Міністерство освіти і науки України та Гете-Інститут підписали Меморандум про співпрацю, який передбачає спільні заходи для підтримки реформування української освіти та поліпшення якості викладання німецької мови.
У Міністерстві освіти і науки України відбулася презентація спільного з Гете-Інститутом проекту з фахової підготовки вчителів німецької мови. Сторони підписали Меморандум про співпрацю.
У заході взяли участь Надзвичайний і Повноважний Посол Німеччини в Україні доктор Крістоф Вайль, заступник директора та керівник мовного відділу Гете-Інституту доктор Петра Кьоппель-Майєр, учителі німецької мови, методисти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, директори шкіл, представники засобів масової інформації, повідомляє МОН.
Меморандум про співпрацю підписано для підтримки процесів реформування української освіти, удосконалення системи післядипломної підготовки вчителів та поліпшення якості викладання німецької мови.
За словами керівника мовного відділу Гете-Інституту доктор Петра Кьоппель-Майєр, протягом цього тижня в обласних інститутах післядипломної освіти України буде проведено п’ятиденний методико-дидактичний семінар для вчителів німецької мови.
На семінарах експерти з Німеччини та України презентують нові методики, теми та матеріали викладання німецької мови.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків