МОН та Гете-Інститут презентували спільний проект

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України та Гете-Інститут підписали Меморандум про співпрацю, який передбачає спільні заходи для підтримки реформування української освіти та поліпшення якості викладання німецької мови.

У Міністерстві освіти і науки України відбулася презентація спільного з Гете-Інститутом проекту з фахової підготовки вчителів німецької мови. Сторони підписали Меморандум про співпрацю.

У заході взяли участь Надзвичайний і Повноважний Посол Німеччини в Україні доктор Крістоф Вайль, заступник директора та керівник мовного відділу Гете-Інституту доктор Петра Кьоппель-Майєр, учителі німецької мови, методисти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, директори шкіл, представники засобів масової інформації, повідомляє МОН.

Меморандум про співпрацю підписано для підтримки процесів реформування української освіти, удосконалення системи післядипломної підготовки вчителів та поліпшення якості викладання німецької мови.

За словами керівника мовного відділу Гете-Інституту доктор Петра Кьоппель-Майєр, протягом цього тижня в обласних інститутах післядипломної освіти України буде проведено п’ятиденний методико-дидактичний семінар для вчителів німецької мови.

На семінарах експерти з Німеччини та України презентують нові методики, теми та матеріали викладання німецької мови.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
2963

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51514

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56610

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219620

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді