МОН та Гете-Інститут презентували спільний проект

Міністерство освіти і науки України та Гете-Інститут підписали Меморандум про співпрацю, який передбачає спільні заходи для підтримки реформування української освіти та поліпшення якості викладання німецької мови.

У Міністерстві освіти і науки України відбулася презентація спільного з Гете-Інститутом проекту з фахової підготовки вчителів німецької мови. Сторони підписали Меморандум про співпрацю.

У заході взяли участь Надзвичайний і Повноважний Посол Німеччини в Україні доктор Крістоф Вайль, заступник директора та керівник мовного відділу Гете-Інституту доктор Петра Кьоппель-Майєр, учителі німецької мови, методисти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, директори шкіл, представники засобів масової інформації, повідомляє МОН.

Меморандум про співпрацю підписано для підтримки процесів реформування української освіти, удосконалення системи післядипломної підготовки вчителів та поліпшення якості викладання німецької мови.

За словами керівника мовного відділу Гете-Інституту доктор Петра Кьоппель-Майєр, протягом цього тижня в обласних інститутах післядипломної освіти України буде проведено п’ятиденний методико-дидактичний семінар для вчителів німецької мови.

На семінарах експерти з Німеччини та України презентують нові методики, теми та матеріали викладання німецької мови.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді