Науковці створили робота для дітей-аутистів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Американські дослідники з Університету Вандербільта нещодавно презентували гуманоїдного робота «Рассел». Його створено для розвитку і тренування соціальних навичок у дітей-аутистів.

Нещодавно наукові співробітники американського Університету Вандербільта  комп’ютерний інженер Ніланджан Саркар та психолог Захарі Уоррен — за підтримки Національного наукового фонду США (NSF) презентували нового гуманоїдного робота на ім’я «Рассел» (Russell).  

Цей робот створений для навчання і тренування дітей, які страждають на аутичні розлади. «Рассел» поєднує в собі останні досягнення робототехніки та результати наукових досліджень з проблеми порушення нервової системи.

Робот сприяє розвитку та тренуванню у дітей-аутистів соціальних навичок, з якими часто виникають труднощі. Робот слідкує за відповідями дітей та їхньою реакцією, а потім визначає наскільки успішним є даний підхід.   

«Рассел» було розроблено таким чином, щоб діти засвоювали соціальні навички під час взаємодії з фізичним світом. Робот здатний спостерігати за поведінкою дітей завдяки вбудованими в його голову камерами. Додаткову інформацію робот збирає за допомогою спеціальних датчиків руху.

«Новий робот-гуманоїд спрямований на розвиток у дітей навичок наслідування, що є дуже важливим аспектом у навчанні. Робот має деякі схожі з людськими риси, хоча вони, зрозуміло, не такі складні й розвинені. Зроблено це спеціально для того, щоб не перевантажувати дитину та в невимушеній формі концентрувати її увагу. Адже якщо дитина втратить концентрацію, то робот швидше за все не зможе повернути її увагу та зазнає невдачі в навчанні соціальним навичкам», пояснює Ніланджан Саркар.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2781

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273333

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256605

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді