Придбайте спецвипуск журналу «Практичний психолог: Школа» — «Невідоме покоління»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте спецвипуск «Невідоме покоління», в якому зібрано такі відповіді та матеріали досліджень, які спонукають учителів, вихователів і батьків замислитися над проблемами виховання дітей та установлення партнерських взаємин із ними.

Спецвипуск «Невідоме покоління» є не просто збірником матеріалів соціологічних і психологічних досліджень. У ньому представлено роздуми дітей про себе, про старше покоління, вчителів, батьків, школу, про проблеми сучасного життя і ставлення до нього.

Ці роздуми дають шанс дорослим поглянути на світ, в якому живуть діти, очима самих дітей.

Посібник стане в пригоді для:

  • підготовки до батьківських зборів та засідань педагогічної ради;
  • аналізування своєї професійної діяльності та педагогічних уявлень;
  • проведення аналогічного опитування у навчальному закладі.

На сторінках спецвипуску вміщено результати моніторингових досліджень дитячої субкультури щодо:

  • особливостей спілкування в сім’ї;
  • вибору дітьми життєвих пріоритетів;
  • ставлення учнів та вчителів до порушення прав дітей;
  • телефонних звернень дітей про допомогу.

Також представлено роздуми дітей про себе, про старше покоління, вчителів, батьків, школу, про проблеми сучасного життя і ставлення до нього.

Ідея: Борис Михайлович Жебровський, заступник Міністра освіти і науки України.

За загальною редакцією Віталія Григоровича Панка, директора Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України.

Придбати посібник «Невідоме покоління» Ви можете у редакції:

тел./факс: 0 (44) 586-56-06

e-mail: peredplata@Експертус.com.ua

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
25

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282606

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110536

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді