Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Запорізькій області: стартап

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Запорізький інститут післядипломної педагогічної освіти планує розробити спецкурс з проблеми інклюзивного навчання «Індекс інклюзії» для керівників закладів освіти, педагогів, вихователів та запровадити його на курсах підвищення кваліфікації усіх категорій педпрацівників

Прес-служба Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації повідомила про рішення оголосити 2016 рік роком дітей з особливими освітніми потребами.

В області проживає майже 6,5 тис. дітей з інвалідністю та особливими освітніми потребами, для яких працюють 16 спеціальних шкіл-інтернатів, у чотирьох загальноосвітніх навчальних закладах відкрито дев’ять класів з інклюзивним навчанням. 

Так, у межах року Запорізький інститут післядипломної педагогічної освіти планує розробити спецкурс з проблеми інклюзивного навчання «Індекс інклюзії» для керівників закладів освіти, педагогів, вихователів та запровадити його на курсах підвищення кваліфікації усіх категорій педпрацівників. Також у планах розробити положення про ресурсний клас для навчання дітей з аутистичним спектром. Окрім того, на сайті інституту буде розміщуватися інформація про навчальні та методичні ресурси щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

За інформацією прес-служби, у 2016/2016 навчальному році буде проведено перепідготовку педагогічних кадрів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах класу чи групи в дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах. Разом з тим буде запроваджено навчальні тренінги, семінари для педагогів області щодо роботи з аутичними дітьми дошкільного та шкільного віку, налагоджено співпрацю з науковими працівниками Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, Запорізького педагогічного коледжу для спільної підготовки та перепідготовки педагогів області для роботи з дітьми з особливими потребами.

До 1 березня  органи управління освітою у районах та містах області вивчатимуть потреби у впровадженні інклюзивного навчання дітей з особливими потребами та проводитимуть роз’яснювальну роботу з батьками  щодо відкриття нових можливостей для кращої соціалізації дітей у разі їх залучення до інклюзивного навчання.

У планах відкрити в кожному районі та місті  не менше одного класу та не менше  однієї дошкільної групи з інклюзивною формою навчання, забезпечивши необхідні матеріально-технічні умови для перебування дітей з особливими освітніми потребами.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3366

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54520

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24844

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59868

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді