Моніторингові дослідження у школах завершуються

Моніторингові дослідження завершуються і фахівці готові підбивати підсумки. Однак попередні дані про результати проведення перевірки якості загальної середньої освіти серед учнів 5-х та 10-х класів на сьогодні є різними та суперечливими.

12 грудня завершиться проведення моніторингу якості загальної середньої освіти серед учнів 5-х, 10-х класів за результатами навчання у початковій та основній школі. Моніторинг ініційовано для того, щоб скоригувати навчальний процес та посприяти вдосконаленню методик викладання у навчальних закладах.

Інститут інноваційних технологій та змісту освіти (ІІТЗО) повідомляє, що моніторинг проведено організовано. У повідомленні ІІТЗО йдеться про необхідність проведення такої перевірки знань щороку.

В ІІТЗО відзначають, що, наприклад, на Закарпатті завдяки проведенню моніторингового дослідження у школах активізували участь школярів у навчальному процесі, виявили прогалини у знаннях та визначили шляхи їх усунення.

«У Дніпропетровській, Одеській, Чернівецькій областях, Автономній Республіці Крим моніторинг здійснювався без будь-яких порушень навчального процесу відповідно до затвердженого розкладу занять загальноосвітніх навчальних закладів. Моніторинг проводився в чіткій відповідності до «Методичних рекомендацій з проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі». Представники міських та районних відділів освіти контролювали процес моніторингу», — йдеться у повідомленні.

Натомість портал «Вести» повідомляє, що насправді моніторинг перетворився на фікцію через те, що в інтернеті заздалегідь з’явилися правильні відповіді на запитання. Крім того, вчителі незадоволені тим, що їм довелося збирати кошти на збірники завдань для проведення моніторингу.

Варто зазначити, що голова Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти Лілія Гриневич ще на початку листопада звернулася до Прем’єр-міністра Миколи Азарова з проханням скасувати проведення моніторингового дослідження, назвавши його «великим бізнес-проектом» профільного міністерства.

Нагадаємо, що моніторинг якості загальної середньої освіти проводиться з 12 листопада по 12 грудня 2013 року.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді