Нагородження педагогічних працівників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте січневий номер журналу «Практика управління закладом освіти», на сторінках якого опубліковано корисні матеріали на тему «Нагородження педагогічних працівників», зокрема витяги з нормативно-правових документів, пам’ятки.

Цього місяця редакція журналу «Практика управління закладом освіти» підготувала для вас інформацію, що стосується нагородження педагогічних працівників навчального закладу: огляд відповідних нормативно-­правових документів, пам’ятки, приклади оформлення клопотання про представлення педагогічного працівника до нагородження, нагородного листа тощо.

Як ви знаєте, візитною карткою нашого журналу є рубрика «Важливі справи». У ній ви зможете ознайомитися з орієнтовною циклограмою наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань на січень–лютий та з орієнтовним переліком наказів про надання додаткових відпусток у зв’язку з навчанням та творчих відпусток.

Також до вашої уваги — нова рубрика «Забезпечуємо охорону та зміцнення здоров’я». З неї ви дізнаєтеся чимало корисної та потрібної інформації щодо створення здоров’язбережувального середовища у навчальному закладі. Так, у цьому номері журналу читайте про особливості медичної роботи з дітьми з обтяженим анамнезом.

Як і завжди, ми підготували роз’яснення експертів, зокрема щодо особливостей ухвалення рішення про невідповідність педагогічного працівника раніше присвоєній кваліфікаційній категорії; атестації педагогічного працівника, який переривав роботу на педагогічній посаді; права сільських вчителів на пільги за користування житлом.

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках січневого номера журналу «Практика управління закладом освіти».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282570

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
130

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110503

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді