Відбувся брифінг «Новації в охороні здоров'я материнства та дитинства: успіхи та перспективи»

У Міністерстві охорони здоров’я України проведено брифінг, учасники якого відзначили досягнення 2013 року та обговорили актуальні питання розвитку сфери охорони здоров’я дітей.

14 січня 2014 року у Міністерстві охорони здоров’я України під головуванням Альони Терещенко, начальника управління материнства, дитинства та санаторного забезпечення МОЗ України, відбувся брифінг «Новації в охороні здоров'я материнства та дитинства: успіхи та перспективи».

У заході взяли участь представники ЮНІСЕФ, ВООЗ, українсько-швейцарської програми «Здоров’я матері та дитини», благодійного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї».

Спікерами брифінгу були:

Павло Замостян — заступник директора Фонду народонаселення ООН/UNFPA

Наталія Рябцева — керівник офісу з впровадження українсько-швейцарської програми «Здоров’я матері та дитини»

Галина Майструк — голова правління БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї»

Катерина Булавіна — медичний експерт, представництво Дитячого фонду ООН в Україні (UNICEF)

Від напряму «Експертус Освіта» участь у брифінгу взяла Юлія Баранова, головний редактор журналу «Медична сестра дошкільного закладу»

Під час брифінгу було приділено увагу актуальним питанням розвитку сфери охорони здоров’я матерів та дітей, обговорено основні результати роботи МОЗ у 2013 році в цьому напрямі.

Також учасники заходу відзначили позитивні зрушення 2013 року, серед яких:

  • зміни у підходах до встановлення інвалідності дітям. Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання встановлення лікарсько-консультативними комісіями інвалідності дітям» від 21 листопада 2013 р. № 917 за основу взято світовий досвід біосоціальної моделі інвалідності;
  • адаптація підходів у проведенні щорічних профілактичних оглядів дітей. Так, на кінець 2013 року щорічними профілактичними медоглядами дітей було охоплено 96,49% від загальної кількості школярів;
  • зміни у підходах до організації психіатричної допомоги дітям. У 2013 році було застосовано світовий підхід з розмежування допомоги дітям від допомоги дорослим.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230639

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді