Незабаром стартує конкурс для педагогів ЗНЗ на найкращу авторську розробку «Організація роботи методичних об’єднань». Уже з 28 січня 2014 року розпочнеться прийом конкурсних робіт. Візьміть участь у конкурсі та отримайте чудові подарунки!
Удосконалити професійну компетентність педагогів, мотивувати їх підвищувати власний професійний рівень дає змогу належна організація творчої діяльності методичного об’єднання. Саме тому творчим, ініціативним педагогічним працівникам редакція журналу «Заступник директора школи» оголошує конкурс на найкращі матеріали щодо організації роботи методичних об’єднань.
Конкурс «Організація роботи методичних об’єднань» триватиме з 28 січня по 23 квітня 2014 року.
Учасники конкурсу: педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів.
Переможці та дипломанти конкурсу отримають чудові подарунки та почесні дипломи від напряму «Експертус Освіта» Видавничого дому Експертус. Найкращі конкурсні роботи будуть опубліковані на строінках журналу «Заступник директора школи».
Умови конкурсу читайте в січневому номері видання та на сайті oplatforma.com.ua.
Заявка на участь у конкурсі — ОБОВ’ЯЗКОВА.
Втілюйте свої ідеї, надсилайте авторські розробки для участі у конкурсі «Організація роботи методичних об’єднань» та вигравайте цінні подарунки! Бажаємо успіхів!
Докладніше читайте на сайті конкурсу!
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме