Січневий номер журналу «Практика управління дошкільним закладом» присвячено питанням надання додаткових освітніх послуг у дошкільному навчальному закладі. Адже, погодьтеся, дошкільний навчальний заклад, що надає додаткові освітні послуги, вигідно вирізняється з-поміж інших закладів.
Отже, у цьому номері ми навели основні нормативні положення та рекомендації щодо організації надання додаткових освітніх послуг, склали пам’ятку про встановлення вартості додаткової освітньої послуги та запропонували приклад оформлення наказу про надання додаткових освітніх послуг у дошкільному навчальному закладі.
Окрім того, наш експерт розглянув конкретну ситуацію, а саме: чи може вчитель-логопед надавати додаткові освітні послуги з розвитку мовлення чи корекції звуковимови.
Повідомляємо, що відтепер у рубриці «Важливі справи» для Вас щомісяця подаватимуться орієнтовні помісячні циклограми наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань, а також орієнтовні переліки наказів з кадрових питань (особового складу). У першому номері пропонуємо Вашій увазі циклограму наказів на січень-лютий та орієнтовний перелік наказів про надання додаткових відпусток у зв’язку з навчанням та творчих відпусток.
Як відомо, створення безпечних та нешкідливих умов розвитку дітей — одне із завдань дошкільних навчальних закладів. Але, на жаль, не завжди вдається запобігти нещасним випадкам. У публікації «Розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчальновиховного процесу» розглянуто порядок розслідування нещасних випадків, дії керівника дошкільного навчального закладу та комісії з розслідування нещасних випадків, а також подано приклади оформлення документів.
Усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках журналу «Практика управління дошкільним закладом».
Статті за темою
Усі статті за темоюБільше, ніж бал: оцінюємо навчальні досягнення за групами результатів
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
403
Як оцінювати учнів 5—9 класів за рекомендаціями МОН
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
4957
Навігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
464
Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7117
Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188