Педагогіка гуманізму

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте перше цьогорічне число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». На його сторінках розміщено публікації, присвячені темі «Педагогіка гуманізму». Вони стануть у пригоді всім освітянам, які прагнуть любити дітей та безумовно приймати їх.

Передплатники вже отримали перше цьогорічне число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», в якому увазі читачів представлено, зокрема, цікаві публікації про мистецтво любити дітей та безумовно приймати їх. Пропонуємо докладніше ознайомитися зі змістом публікацій січневого числа.

Гуманізація освітнього процесу є важливим завданням сучасних науковців, педагогів та психологів. Про те, як навчитися безумовно приймати кожну дитину, успішно взаємодіяти з нею, розуміти її потреби і поведінку, читайте у статтях «Повернутися обличчям до дитини» та «Безумовне прийняття дитини: поради батькам».

Взаємодія дитини з дорослим є дуже важливою для її розвитку, зокрема для усвідомлення значення праці в людському житті. Дорослим цікаво буде дізнатися про «чарівні» слова, використання яких у спілкуванні з дітьми наповнює взаємодію теплотою довіри, сприяє збагаченню змісту будь-якої діяльності. Якими є ці слова — дізнайтеся зі статті «Найліпший мотив до діяльності, або Давай зробимо це разом».

Нині педагоги одностайно констатують, що сучасний дошкільник істотно відрізняється від своїх однолітків попередніх десятиліть. У чому саме полягають ці відмінності, які чинники впливають на формування світоглядних уявлень дітей дошкільного віку — про це йдеться у публікації «Картина світу сучасного дошкільника».

Перші уявлення про особистісні права та обов’язки, про необхідність дотримання їх у щоденному житті діти отримують у сім’ї, а відтак — у дошкільному закладі. Цю роботу педагоги мають будувати систематично, послідовно та у тісному контакті із сім’ями вихованців. Тож у цьому числі до вашої уваги практичні напрацювання колег щодо організації освітньої роботи з правової освіти дошкільників.

Нині і по 1 квітня триває Всеукраїнський фестиваль дитячого театрального мистецтва за участю вихованців дошкільних навчальних закладів різних типів і форм власності. Тож, сподіваємося, вам стануть у пригоді опубліковані в цьому числі сценарії театралізованих свят і розваг, зокрема присвячені відзначенню в дитячому садку Міжнародного жіночого дня. Також на сторінках журналу запропоновано цікаві ідеї щодо створення з дітьми різновидів театральної ляльки, зокрема ляльки-рукавички, а також подано майстер-клас із виготовлення лялькового театру на дерев’яних ложках.

А ще в січневому числі оголошено новий конкурс для вихователів-методистів, тема якого — «Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів». На сторінках журналу подано Положення про конкурс, а також пам’ятку для вихователя-методиста щодо організації дослідно-експериментальної роботи в дошкільному навчальному закладі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282468

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
61

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110433

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді