Функціонування інклюзивних класів у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

За підсумками наради з питань функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів прийнято рішення щодо необхідності розроблення проекту нового журналу роботи асистента вчителя, методичних рекомендацій щодо заповнення шкільної документації та розроблення пам’ятки переліку документів для роботи в інклюзивних класах

23 березня 2016 року у МОН України відбулася робоча нарада з питань функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Під час наради учасники обговорили такі питання:

  • індивідуальні навчальні плани інклюзивних класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей
  • програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами
  • організаційні аспекти роботи асистента вчителя та його документація
  • оформлення шкільної документації інклюзивних класів ЗНЗ
  • співпраця органів управління освіти з органами охорони здоров'я, соціального захисту дітей з особливими освітніми потребами
  • оформлення угод про співпрацю педагогів та батьків щодо проведення корекційно-розвивальних занять з дітьми з особливими освітніми потребами
  • презентації досвіду роботи асистентів вчителя, логопедів, психологів, соціальних педагогів в інклюзивних класах ЗНЗ Києва, Волинської, Київської та Полтавської областей

За підсумками роботи наради прийнято рішення щодо необхідності розроблення проекту нового журналу роботи асистента вчителя в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів, методичних рекомендацій щодо заповнення шкільної документації та розроблення пам’ятки переліку документів для роботи в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів; професійного співробітництва в інклюзивному класі (вчитель, асистент вчителя, психолог, учитель-логопед, батьки).

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11523

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275517

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22088

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді