23 березня 2016 року у МОН України відбулася робоча нарада з питань функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Під час наради учасники обговорили такі питання:
- індивідуальні навчальні плани інклюзивних класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей
- програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами
- організаційні аспекти роботи асистента вчителя та його документація
- оформлення шкільної документації інклюзивних класів ЗНЗ
- співпраця органів управління освіти з органами охорони здоров'я, соціального захисту дітей з особливими освітніми потребами
- оформлення угод про співпрацю педагогів та батьків щодо проведення корекційно-розвивальних занять з дітьми з особливими освітніми потребами
- презентації досвіду роботи асистентів вчителя, логопедів, психологів, соціальних педагогів в інклюзивних класах ЗНЗ Києва, Волинської, Київської та Полтавської областей
За підсумками роботи наради прийнято рішення щодо необхідності розроблення проекту нового журналу роботи асистента вчителя в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів, методичних рекомендацій щодо заповнення шкільної документації та розроблення пам’ятки переліку документів для роботи в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів; професійного співробітництва в інклюзивному класі (вчитель, асистент вчителя, психолог, учитель-логопед, батьки).