За підсумками наради з питань функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів прийнято рішення щодо необхідності розроблення проекту нового журналу роботи асистента вчителя, методичних рекомендацій щодо заповнення шкільної документації та розроблення пам’ятки переліку документів для роботи в інклюзивних класах
23 березня 2016 року у МОН України відбулася робоча нарада з питань функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Під час наради учасники обговорили такі питання:
- індивідуальні навчальні плани інклюзивних класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей
- програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами
- організаційні аспекти роботи асистента вчителя та його документація
- оформлення шкільної документації інклюзивних класів ЗНЗ
- співпраця органів управління освіти з органами охорони здоров'я, соціального захисту дітей з особливими освітніми потребами
- оформлення угод про співпрацю педагогів та батьків щодо проведення корекційно-розвивальних занять з дітьми з особливими освітніми потребами
- презентації досвіду роботи асистентів вчителя, логопедів, психологів, соціальних педагогів в інклюзивних класах ЗНЗ Києва, Волинської, Київської та Полтавської областей
За підсумками роботи наради прийнято рішення щодо необхідності розроблення проекту нового журналу роботи асистента вчителя в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів, методичних рекомендацій щодо заповнення шкільної документації та розроблення пам’ятки переліку документів для роботи в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів; професійного співробітництва в інклюзивному класі (вчитель, асистент вчителя, психолог, учитель-логопед, батьки).
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті