Дивіться запис вебінару «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти»

25 лютого відбувся вебінар «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти», учасники якого обговорили психофізіологічні можливості, труднощі в адаптації першокласників та проблеми шкільних неврозів у молодших школярів.

25 лютого 2014 року редакція журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» успішно провела безоплатний вебінар на тему «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти».

Доповідачами на вебінарі були Олександр Васильович Кочерга, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук, доцент, та Людмила Анатоліївна Терещенко, старший науковий співробітник лабораторії психології навчання імені І. О. Синиці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук.

Актуальність теми вебінару підтверджено великою кількістю його учасників, які активно обговорювали психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти і ставили запитання до лекторів. Висловлюємо подяку всім онлайн-учасникам вебінару!

Якщо ви не змогли взяти участь у заході, у будь-який зручний час ви маєте змогу переглянути запис вебінару.

Окрім того, ви можете завантажити презентаційні матеріали.

У вас виникли запитання, пов’язані з темою вебінару? Заходьте й пишіть нам на форумі порталу «Педрада» — ми із задоволенням дамо на них відповіді!

Також ви обов’язково знайдете в наступних числах журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» матеріали, пов’язані з темою проведеного вебінару.

Бажаєте взяти участь у наступних тематичних вебінарах від напряму «Експертус Освіта»? Обов’язково реєструйтеся на нашому порталі освітян України «Педрада», щоб першими дізнаватися про заплановані заходи, а також читати освітянські новини, спілкуватися з колегами на форумі й отримувати БЕЗОПЛАТНУ електронну газету. Ми оперативно повідомлятимемо вас про заплановані заходи.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27853

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді