Дивіться запис вебінару «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

25 лютого відбувся вебінар «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти», учасники якого обговорили психофізіологічні можливості, труднощі в адаптації першокласників та проблеми шкільних неврозів у молодших школярів.

25 лютого 2014 року редакція журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» успішно провела безоплатний вебінар на тему «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти».

Доповідачами на вебінарі були Олександр Васильович Кочерга, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук, доцент, та Людмила Анатоліївна Терещенко, старший науковий співробітник лабораторії психології навчання імені І. О. Синиці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук.

Актуальність теми вебінару підтверджено великою кількістю його учасників, які активно обговорювали психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти і ставили запитання до лекторів. Висловлюємо подяку всім онлайн-учасникам вебінару!

Якщо ви не змогли взяти участь у заході, у будь-який зручний час ви маєте змогу переглянути запис вебінару.

Окрім того, ви можете завантажити презентаційні матеріали.

У вас виникли запитання, пов’язані з темою вебінару? Заходьте й пишіть нам на форумі порталу «Педрада» — ми із задоволенням дамо на них відповіді!

Також ви обов’язково знайдете в наступних числах журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» матеріали, пов’язані з темою проведеного вебінару.

Бажаєте взяти участь у наступних тематичних вебінарах від напряму «Експертус Освіта»? Обов’язково реєструйтеся на нашому порталі освітян України «Педрада», щоб першими дізнаватися про заплановані заходи, а також читати освітянські новини, спілкуватися з колегами на форумі й отримувати БЕЗОПЛАТНУ електронну газету. Ми оперативно повідомлятимемо вас про заплановані заходи.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Блог вчителя початкових класів: як почати і не зупинитися на півдорозі

Аналізуємо блоги вчителів, їхні завдання, зміст і оформлення. З'ясуєте, на які їхні особливості як медіаресурсів варто зважати. Це дасть змогу на перспективу вести блог учителя без зайвих зусиль і так довго, скільки буде потрібно.
53

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28630

Використання штучного інтелекту в роботі вчителя

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
940

Як заповнити ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
11256

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді