Плекаємо ціннісне ставлення до сім’ї

Зустрічайте березневе число журналу «Методична скарбничка вихователя». Цього місяця на сторінках видання висвітлено роль сім’ї у вихованні дитини. Для вас підготовлено методичні рекомендації, дидактичні матеріали та цікаві майстер-класи.

Побачило світ третє число журналу «Методична скарбничка вихователя», присвячене темі «Сім’я».

Сім’я — це найближче оточення дитини від народження; це той осередок, який плекає майбутнє кожної дитини, дарує їй крила для польоту, наснагу до життєвих звершень. Тож завдання педагогів — з одного боку, плекати ціннісне ставлення до сім’ї в кожній дитині, а з другого — спонукати батьків завжди знаходити час для спілкування з дитиною, спільної з нею діяльності.

У вступній статті «Сім’я допомагає виростити крила для польоту» охарактеризовано знаннєвий та мотиваційно-ціннісний компоненти теми «Сім’я», подано рекомендації щодо реалізації літературних проектів у межах теми та чимало порад, які стануть педагогу у пригоді під час проживання теми.

На сторінках журналу до вашої уваги — змістове наповнення теми «Сім’я» у вигляді інтелектуальної карти, ідея, лексичне поле, очікувані результати, тематика інтегрованих занять на два тижні, перспективний план проживання теми, а також три літературні проекти: за казками «Троє поросят», «Котик і Півник» та «Червоний Чайник».

Літературні твори, зокрема казки, відіграють особливу роль у житті дитини. Регулярне читання літературних творів та поєднання їх із різними видами діяльності сприяє пізнанню дошкільниками навколишнього світу, закладає основи моральності. У статті «Реалізовуємо літературний проект «Троє поросят» подано план-схему змістового наповнення літературного проекту за англійською народною казкою «Троє поросят» за основними видами діяльності дітей та освітніми лініями, змістове наповнення літературного проекту у вигляді інтелектуальної карти та плани-конспекти інтегрованих занять до проекту.

Планування освітньої роботи з дошкільниками — нелегка і дуже відповідальна справа. Важливо допомогти педагогам забезпечити змістовну й цікаву освітню діяльність дошкільників. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора подано у статті «Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора». У матеріалі описано покроковий алгоритм та два варіанти планування освітньої діяльності за згаданим принципом, а також запропоновано такі розробки на тему «Сім’я»: тематичний цикл, перспективний план-сітка реалізації тематичного циклу та календарне планування.

Група в дитячому садку є своєрідною сім’єю для дитини. Тож для підтримання дружніх стосунків між дітьми у дошкільному навчальному закладі важливо навчати їх знайомитися, презентувати себе, правильно будувати спілкування з однолітками. У матеріалі «Знайомство як технологія успішної людини, або Як технологію знайомства зробити надбанням дитини» описано алгоритм дій під час знайомства та методи його засвоєння дошкільниками, запропоновано ігри, які можна організовувати для закріплення умінь та навичок знайомства та спілкування.

Картотека березневого числа журналу містить такі дидактичні матеріали:

  • плани конспекти занять;
  • інтерактивні ігри, математичний диктант та дидактична вправа;
  • мовленнєві вправи та ігри;
  • мовленнєві вправи та бесіда;
  • пальчикові ігри, фізкультхвилинки та рухлива гра.

На кольорових сторінках журналу до вашої уваги — майстер-класи виготовлення творчих виробів на «сімейну» тематику та розписування писанки, а також аудит на тему «Сім’я», ілюстрації до української народної казки «Котик і Півник», казки Галини Манів «Червоний Чайник».

Вірші із творчими ігровими завданнями, пам’ятка для батьків «Чого дитина вчиться в сім’ї» — усе це та багато іншої корисної інформації ви знайдете на сторінках березневого числа журналу «Методична скарбничка вихователя».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді