Плекаємо ціннісне ставлення до сім’ї

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте березневе число журналу «Методична скарбничка вихователя». Цього місяця на сторінках видання висвітлено роль сім’ї у вихованні дитини. Для вас підготовлено методичні рекомендації, дидактичні матеріали та цікаві майстер-класи.

Побачило світ третє число журналу «Методична скарбничка вихователя», присвячене темі «Сім’я».

Сім’я — це найближче оточення дитини від народження; це той осередок, який плекає майбутнє кожної дитини, дарує їй крила для польоту, наснагу до життєвих звершень. Тож завдання педагогів — з одного боку, плекати ціннісне ставлення до сім’ї в кожній дитині, а з другого — спонукати батьків завжди знаходити час для спілкування з дитиною, спільної з нею діяльності.

У вступній статті «Сім’я допомагає виростити крила для польоту» охарактеризовано знаннєвий та мотиваційно-ціннісний компоненти теми «Сім’я», подано рекомендації щодо реалізації літературних проектів у межах теми та чимало порад, які стануть педагогу у пригоді під час проживання теми.

На сторінках журналу до вашої уваги — змістове наповнення теми «Сім’я» у вигляді інтелектуальної карти, ідея, лексичне поле, очікувані результати, тематика інтегрованих занять на два тижні, перспективний план проживання теми, а також три літературні проекти: за казками «Троє поросят», «Котик і Півник» та «Червоний Чайник».

Літературні твори, зокрема казки, відіграють особливу роль у житті дитини. Регулярне читання літературних творів та поєднання їх із різними видами діяльності сприяє пізнанню дошкільниками навколишнього світу, закладає основи моральності. У статті «Реалізовуємо літературний проект «Троє поросят» подано план-схему змістового наповнення літературного проекту за англійською народною казкою «Троє поросят» за основними видами діяльності дітей та освітніми лініями, змістове наповнення літературного проекту у вигляді інтелектуальної карти та плани-конспекти інтегрованих занять до проекту.

Планування освітньої роботи з дошкільниками — нелегка і дуже відповідальна справа. Важливо допомогти педагогам забезпечити змістовну й цікаву освітню діяльність дошкільників. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора подано у статті «Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора». У матеріалі описано покроковий алгоритм та два варіанти планування освітньої діяльності за згаданим принципом, а також запропоновано такі розробки на тему «Сім’я»: тематичний цикл, перспективний план-сітка реалізації тематичного циклу та календарне планування.

Група в дитячому садку є своєрідною сім’єю для дитини. Тож для підтримання дружніх стосунків між дітьми у дошкільному навчальному закладі важливо навчати їх знайомитися, презентувати себе, правильно будувати спілкування з однолітками. У матеріалі «Знайомство як технологія успішної людини, або Як технологію знайомства зробити надбанням дитини» описано алгоритм дій під час знайомства та методи його засвоєння дошкільниками, запропоновано ігри, які можна організовувати для закріплення умінь та навичок знайомства та спілкування.

Картотека березневого числа журналу містить такі дидактичні матеріали:

  • плани конспекти занять;
  • інтерактивні ігри, математичний диктант та дидактична вправа;
  • мовленнєві вправи та ігри;
  • мовленнєві вправи та бесіда;
  • пальчикові ігри, фізкультхвилинки та рухлива гра.

На кольорових сторінках журналу до вашої уваги — майстер-класи виготовлення творчих виробів на «сімейну» тематику та розписування писанки, а також аудит на тему «Сім’я», ілюстрації до української народної казки «Котик і Півник», казки Галини Манів «Червоний Чайник».

Вірші із творчими ігровими завданнями, пам’ятка для батьків «Чого дитина вчиться в сім’ї» — усе це та багато іншої корисної інформації ви знайдете на сторінках березневого числа журналу «Методична скарбничка вихователя».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1602

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129840

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57761

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17624

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді