МОН планує відмовитися від грифування підручників

Міністерство освіти і науки України відмовиться від грифування навчальної літератури для вітчизняних ЗНЗ та ВНЗ. Цю функцію буде передано новоствореній незалежній інституції та Національній академії педагогічних наук України.

Міністерство освіти і науки України (МОН) планує відмовитися від грифування навчальної літератури для вищої та середньої школи.

Про це заявив Міністр освіти і науки України Сергій Квіт під час виступу на загальних зборах Національної академії педагогічних наук України, повідомляє МОН.

За його словами, в майбутньому міністерство відмовиться від грифування підручників. Навчальну літературу для студентів будуть схвалювати до друку вчені ради ВНЗ або академічних установ.

«Для середньої школи планується створити незалежну інституцію, щоб цим займалося не міністерство. Думаю, що частину цих повноважень ми повинні передати Національній академії педагогічних наук України», — зауважив міністр.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли весняні канікули в школі — працює план

Кожен заклад освіти самостійно планує графік канікул. У декого вони розпочнуться в березні і будуть короткотривалими. Більшістю організаційних питань до весняних канікул у загальноосвітньому навчальному закладі опікується заступник директора
20019

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230782

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4319

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді