Організувати проектну діяльність у школі відтепер значно легше

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як підтримати й стимулювати пізнавальну активність учнів, підвищити компетентність педагогів, налагодити взаємодію з батьками учнів? Один із найефективніших способів — залучити учасників навчально-виховного процесу до проектної діяльності.

Проектна діяльність сприяє розвитку навчального закладу, удосконаленню фахової майстерності педагогів, гармонізації взаємин педагогів з учнями та їхніми батьками. Щоб полегшити організацію проектної діяльності в навчальному закладі, доцільно скористатися випуском 2013.3 «Проектна діяльність» КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи».

Саме на прикладі цього випуску створено відеопрезентацію КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи» — тематичного CD з шаблонами документів, необхідних для оптимізації методичної роботи кожному заступнику директора школи.

Подані на диску тексти консультацій, інформаційних повідомлень, тези лекцій, плани семінарів-практикумів тощо стануть у пригоді заступнику директора школи для ознайомлення педагогів зі структурою проектної діяльності, її ознаками та етапами реалізації. Також у цьому випуску запропоновані приклади проектів з роздатковими матеріалами для педагогів та учнів, презентаціями, конспектами уроків, аудіо- та відеозаписами тощо, які є структурними елементами поданих на диску проектів.

Тож напрям «Експертус Освіта» пропонує переглянути відео про корисний у роботі КОЗА-ДИСК «Шаблони і розробки для завучів школи».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53947

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53818

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
129

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді