Як підтримати й стимулювати пізнавальну активність учнів, підвищити компетентність педагогів, налагодити взаємодію з батьками учнів? Один із найефективніших способів — залучити учасників навчально-виховного процесу до проектної діяльності.
Проектна діяльність сприяє розвитку навчального закладу, удосконаленню фахової майстерності педагогів, гармонізації взаємин педагогів з учнями та їхніми батьками. Щоб полегшити організацію проектної діяльності в навчальному закладі, доцільно скористатися випуском 2013.3 «Проектна діяльність» КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи».
Саме на прикладі цього випуску створено відеопрезентацію КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи» — тематичного CD з шаблонами документів, необхідних для оптимізації методичної роботи кожному заступнику директора школи.
Подані на диску тексти консультацій, інформаційних повідомлень, тези лекцій, плани семінарів-практикумів тощо стануть у пригоді заступнику директора школи для ознайомлення педагогів зі структурою проектної діяльності, її ознаками та етапами реалізації. Також у цьому випуску запропоновані приклади проектів з роздатковими матеріалами для педагогів та учнів, презентаціями, конспектами уроків, аудіо- та відеозаписами тощо, які є структурними елементами поданих на диску проектів.
Тож напрям «Експертус Освіта» пропонує переглянути відео про корисний у роботі КОЗА-ДИСК «Шаблони і розробки для завучів школи».
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
В очікуванні Різдвяних свят наповніть життя дітей активностями, що подарують відчуття дива, тепла, радості, добрих почуттів до рідних і близьких.
Сценарії Різдвяних тематичних розваг для дітей старшого дошкільного віку
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини