Конкурентоспроможний учитель: який він?

Успішний заступник директора школи завжди прагне робити все вчасно і на високому професійному рівні. Та якими якостями він має володіти, аби все встигати? Яким інструментарієм має користуватися у своїй професійній діяльності? Переконані, що матеріали, подані в першому числі улюбленого журналу «Заступник директора школи» розкриють секрети, як ефективно планувати свою роботу, а подані зразки оформлення документації зекономлять ваш дорогоцінний час

Аби бути успішним, важливо вміти об’єктивно оцінювати свою діяльність. Як розвивати вміння педагогів рефлексувати, а також виховувати рефлексивну культуру в учнів ще з початкової школи, — читайте на сторінках журналу «Заступник директора школи» № 01/2016.

Із січневих публікацій ви дізнаєтеся, як використовувати STEM-технології  в навчально-виховному процесі та формувати інженерний стиль мислення в учнів, а також як вибудувати співпрацю загальноосвітнього навчального закладу з вишем, щоб ґрунтовно підготувати учнів до вступу до нього та подальшого успішного навчання.

Упровадження інклюзивної освіти потребує готовності педагогічного колективу до роботи з такими дітьми. Аби допомогти вам забезпечити ефективний психолого-педагогічний супровід їх та навчити вчителів-предметників способів диференціації навчальних завдань, ми підготувати публікації з практичними порадами вітчизняних науковців. А також — роз’яснення щодо проходження такими учнями державної підсумкової атестації.

У цьому числі журналу практичні психологи радять, як виробити в учнів уміння обстоювати власні погляди, самостійно приймати рішення та протистояти негативному тиску ровесників. А педагоги-практики поділяться досвідом проведення всеукраїнського онлайн-проекту, який змінив шкідливі звички не одного учня.

На початку нового року всім приємно отримувати подарунки. Тож ми продовжуємо їх дарувати! Для наших відданих читачів 25 лютого пройде вебінар «Атестація педагогічних працівників у запитаннях і відповідях». Як узяти в ньому участь та поставити запитання лекторам, детально роз’яснено на шпальтах журналу. 

Читайте, збагачуйтеся ідеями, упроваджуйте перспективний досвід заступників та поради науковців на практиці, — а ми завжди чекаємо на ваші запитання та побажання щодо наповнення журналу. Адже ваша думка для нас — найцінніший орієнтир у плануванні наступних чисел журналу.

Успіхів у новому році!

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230505

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді