Застосовуємо ІКТ в навчально-виховному процесі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте травневий випуск журналу «Заступник директора школи». Цього місяця у ньому грунтовно висвітлено тему «Застосовуємо ІКТ в навчально-виховному процесі». Пропонуємо ознайомитися зі змістом докладніше.

На шпальтах травневого числа журналу «Заступник директора школи» своїм перспективним досвідом діляться переможці та дипломанти Десятого всеукраїнського конкурсу «Вчитель — новатор», організованого компанією «Майкрософт Україна» за сприяння Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Зокрема, ви дізнаєтеся про переваги створення в навчальному закладі інформаційно-освітнього середовища; про можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій під час реалізації проекту з вивчення життя і творчості письменника на уроках української літератури тощо.

А як вам ідея спонукати учнів використовувати мобільні пристрої з навчальною метою? Зокрема, під час проведення уроків-екскурсій? Саме в нашому журналі ви маєте нагоду ознайомитися з досвідом проведення уроків, на яких учні використовують планшети і смартфони, залюбки займаються проектною діяльністю, освоюють нові технології та удосконалюють свої навички.

Поданий покроковий алгоритм щодо підготовки статей у фахове видання дасть вам змогу підготувати, оформити і надіслати матеріали для публікації статті. Обов’язково скористайтеся ним і поділіться своїм досвідом із колегами!

Якщо ви збираєтеся передплатити журнал «Заступник директора школи», радимо скористатися публікацією, у якій детально описано, як оформити передплату на порталі «Педрада».

Також у цьому числі журналу — положення про Міжнародну акцію «Шануймо Україну», відповіді експерта на запитання читачів, нові нормативні акти в галузі освіти та чимало інших публікацій, які стимулюватимуть педагогів до розвитку свого творчого потенціалу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110384

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47344

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11599

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді