Ким мріють стати київські випускники 2014 року?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Нещодавно медіа група ГолосUA провела опитування та з’ясувала, з якою сферою діяльності пов’язують своє майбутнє випускники київських шкіл. Дізнайтеся про відповідальний вибір учорашніх школярів та ознайомтеся з рейтингом професій, що користуються успіхом в абітурієнтів.

Згідно з опитуванням, проведеним медіа групою ГолосUA,  випускники шкіл Києва мріють стати ІТ-фахівцями та радниками міністрів. Вчитися на менеджерів та юристів уже не актуально.

«Потрібно обирати спеціальності, які і грошей дозволять заробити, і користь країні принесуть. Ну, наприклад, я хочу стати програмістом — буду розробником програмного забезпечення інтернет-порталів для уряду. Цього нашій країні не вистачає», — ділиться планами 17-річний Олександр Межовий.

Його однокласники кажуть, що відчувають відповідальність за майбутнє України.

«Олігархи стали заможними в 90-ті, коли був рекет і бандитизм. Зараз такого немає, потрібно вчитися заробляти своїми мізками, а не кулаками. Я буду вчитися на фінансиста — хочу стати радником міністра фінансів або міністра економіки — потрібно контролювати процес реформування, а не просто критикувати їх!», — вважає випускник Олег Сергієнко.

Серед випускників також користуються успіхом професії лікаря та політолога. Крім того, популярними є технічні та військові спеціальності.

«У майбутньому хочу створити ідеальну партію, де немає брехні та корупції. Піду вчитися на політолога. Думаю, ці знання мені дуже знадобляться», — говорить випускниця Ольга Куля.

«А я піду до Академії МВС. Хочу стати начальником міліції, щоб знищити наркобізнес і корупцію в правоохоронних органах. Самому буде складно, тож агітую друзів іти зі мною», — розмірковує випускник Василь Омельченко.

Такі настрої та плани переважають цьогоріч у випускників столичних шкіл. А ким мріють стати ваші вихованці?

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
101

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282669

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді