Педагогів столиці навчать надавати дітям першу допомогу на воді

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як відомо, літні канікули школярів — це, перш за все, відпочинок біля водойм. Аби уникнути нещасних випадків, у Києві на базі ДСНС проведуть навчання для вчителів столичних шкіл та вихователів таборів щодо надання першої допомоги дітям у разі нещасних випадків на воді.

Учителів столичних шкіл та вихователів таборів навчать надавати дітям першу допомогу на воді. Про це під час робочої наради повідомив заступник директора — начальник управління з питань надзвичайних ситуацій Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища Сергій Рюмшин, повідомляє офіційний інтернет-портал Київської міської державної адміністрації.

«У нас на все місто 115 рятувальників. І під час купального сезону, особливо на період функціонування пришкільних таборів, ми повинні подбати про безпеку дітей на водних об’єктах. Тому, окрім постійних інструктажів правил поведінки на воді, ми на базі ДСНС готові провести навчання для вчителів щодо надання першої допомоги дітям у разі нещасних випадків на воді. Вважаю, що такими навичками повинні володіти як вчителі фізкультури, так і класні керівники», — наголосив посадовець.

Керівник управління професійної освіти Департаменту освіти і науки, молоді і спорту Микола Кучинський зауважив, що у навчальних закладах столиці наразі працює 95 пришкільних таборів, у яких перебуває 6 тис. 750 дітей.

«Зрозуміло, що без купання у водоймах літній відпочинок уявити неможливо. Аби уникнути нещасних випадків, ми постійно проводимо роз’яснювальні роботи з викладачами, вихователями, батьками і дітьми. Діти правила знають, але не завжди їх дотримуються. Тому у такій справі мало освітянських зусиль, необхідні злагоджені дії усіх: і школи, і громади, і міліції», — зазначив керівник управління професійної освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282570

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
130

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110503

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді