Міністерство освіти і науки України звернулося з листом до органів управління освітою та керівників навчальних закладів з проханням спростити умови прийому до дошкільних навчальних закладів дітей, які прибули з Донецької та Луганської областей.
З огляду на надзвичайні події, що відбуваються на Донеччині та Луганщині, Міністерство освіти і науки України просить органи управління освітою та керівників навчальних закладів спростити процес прийому до дошкільних навчальних закладів дітей, які прибули з цих областей.
Про це йдеться у листі Міністерства освіти і науки України «Щодо прийому до дошкільних навчальних закладів дітей, які прибули з Донецької та Луганської областей на постійне або тимчасове проживання до інших населених пунктів України» від 12.06.2014 № 1/9-310.
Згідно з документом органи управління освітою та керівники навчальних закладів можуть приймати дітей до ДНЗ без попередньої електронної реєстрації, а у разі відсутності свідоцтва про народження дитини, мають сприяти батькам у його поновленні.
Зазначений документ розміщено в експертно-правовій системі «Експертус: Дошкільний заклад».
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме