МОН спрощує умови прийому до ДНЗ дітей зі Східної України

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України звернулося з листом до органів управління освітою та керівників навчальних закладів з проханням спростити умови прийому до дошкільних навчальних закладів дітей, які прибули з Донецької та Луганської областей.

З огляду на надзвичайні події, що відбуваються на Донеччині та Луганщині, Міністерство освіти і науки України просить органи управління освітою та керівників навчальних закладів спростити процес прийому до дошкільних навчальних закладів дітей, які прибули з цих областей.

Про це йдеться у листі Міністерства освіти і науки України «Щодо прийому до дошкільних навчальних закладів дітей, які прибули з Донецької та Луганської областей на постійне або тимчасове проживання до інших населених пунктів України» від 12.06.2014 № 1/9-310.

Згідно з документом органи управління освітою та керівники навчальних закладів можуть приймати дітей до ДНЗ без попередньої електронної реєстрації, а у разі відсутності свідоцтва про народження дитини, мають сприяти батькам у його поновленні.

Зазначений документ розміщено в експертно-правовій системі «Експертус: Дошкільний заклад». 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
23

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282602

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
163

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110528

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді