Добігає кінця цикл семінарів щодо залагодження конфліктних ситуацій у ДНЗ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Завершується цикл семінарів щодо уникнення та вирішення конфліктних ситуацій, який було проведено у Львові для завідувачів і вихователів дитячих садків. Учасники навчання протягом чотирьох тижнів мали змогу обговорити актуальні питання залагодження конфліктів у дошкільних навчальних закладах.

27 червня у Львові завершується цикл семінарів на тему «Методичні рекомендації щодо уникнення та розв’язку конфліктних ситуацій у дошкільних навчальних закладах».

Починаючи з 3 червня, протягом чотирьох тижнів завідувачі та вихователі дитячих садків відвідали цикл семінарів щодо уникнення та вирішення конфліктних ситуацій у ДНЗ.

«Те, що ми не вміємо розгледіти та виявити конфлікти, коли вони ще в зародку, є великою проблемою. Коли ми навчимося визначати можливі конфлікті ситуації, бачити та аналізувати подразники суперечок, коли матимемо спеціальні алгоритми дій у різноманітних суперечних та конфліктних випадках, коли зможемо навчити наших дітей ще змалку правильно реагувати на такі ситуації — тоді в нашому суспільстві буде набагато менше непорозумінь та сварок», — зазначили в управлінні освіти Львівської міської ради.

Для ефективної роботи семінару всім учасникам було попередньо надіслано корисні матеріали та веб-посилання з проблеми «Конфлікт. Конфліктні ситуації».

«Завідувачі та вихователі дошкільних навчальних закладів виконують важливу роль у формуванні дитини. Тому надзвичайно важливим є високий рівень професіоналізму, педагогічних навиків працівників дошкільних навчальних закладів», — вважає заступник начальника управління освіти Львівської міської ради Оксана Росипська.

Сьогодні, 27 червня, відбудеться підбиття підсумків навчання та урочисте завершення курсів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7114

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді