Міністерство культури України підтримало ініціативу про внесення козацьких пісень до списку термінової охорони нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО.
Козацькі пісні є невід’ємною частиною історії українського народу. Вони відзначаються багатством ідейного змісту, емоційністю, високою художністю. У козацьких піснях яскраво виявляються патріотичні почуття народу. Ці пісні — вияв народної шани до захисників і оборонців рідної землі.
Дніпропетровська обласна рада звернулася до Міністерства культури України з ініціативою про внесення козацьких пісень до списку термінової охорони нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО.
Міністр культури України Євген Нищук підтримав ініціативу та у ході зустрічі з дніпропетровською делегацією висловив сподівання на всесвітнє визнання козацької культури. Головна ідея у просуванні козацьких пісень — збереження культурно-історичної спадщини поколінь, виховання у молоді поваги до історії свого краю.
Міністр культури України зазначив, що вірить в те, що у козацьких пісень є великі шанси на світове визнання.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення