Рекомендовано спланувати цикл уроків мужності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У листі Міністерства освіти і науки України рекомендовано спланувати цикл уроків мужності, лейтмотивом яких має стати любов до України, самовідданість і патріотизм її захисників.

Міністерство освіти і науки України (МОН) рекомендує у навчальних закладах спланувати цикл уроків про мужність і героїзм в ім’я свободи, незалежності та демократичного розвитку нашої держави. Про це йдеться в листі МОН від 13.08.2014 № 1/9-412.

Такі уроки стануть фундаментом формування в дітей та молоді сучасної національної ідентичності на кращих прикладах мужності і звитяги, які проявили нині захисники Батьківщини, на героїці сучасної боротьби за незалежність і цілісність держави.

Темами цих уроків мають бути мужність українських військових та добровольців, їх вірність українському народові, готовність віддати життя за мир і спокій в Україні, а також героїзм простих українців, які з перших днів антитерористичної операції допомагають забезпечувати війська захисним спорядженням, ліками, продовольством та, не зважаючи на ризик, вивозять із захоплених міст і сіл мирних громадян. Варто згадати і про українців, які приймають у себе родини, що вимушені покинути свої рідні домівки.

На вибір навчального закладу можна влаштовувати зустрічі з учасниками бойових дій, волонтерами, відвідання військовослужбовців, які отримали поранення внаслідок виконання бойових завдань у межах проведення заходів антитерористичної операції та проходять реабілітацію, виступи дитячих творчих колективів, написання листів солдатам у межах Всеукраїнської акції «Лист пораненому», що триває.

МОН також радить розміщувати анонси про проведення уроків мужності на офіційних сайтах органів управління освітою, навчальних закладів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7119

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді