Міністерство освіти і науки України оприлюднило Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2014/2015 навчальному році.
На сайті Міністерства освіти і науки України (МОН) з’явився Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2014/2015 навчальному році (лист МОН від 18.08.2014 № 1/9-416).
У підготовчих класах спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів, якщо немає спеціальних підручників, рекомендовано використовувати підручники відповідних навчальних предметів для 1 класу. Педагоги шкіл, на основі програм, роблять розподіл навчального матеріалу відповідно до годин, передбачених Типовим навчальним планом для кожного виду навчального закладу. Варто враховувати вікові особливості учнів та їх можливості засвоювати матеріал, пропонований для учнів 1 класу.
Також запропоновано користуватися додатковою навчальною літературою (навчальними посібниками, зошитами, таблицями), яка має відповідний гриф МОН.
У разі відсутності підручника, спеціальні загальноосвітні школи (школи-інтернати) можуть використовувати підручники загальноосвітньої школи з обов’язковим урахуванням освітніх особливостей учнів, а також годин, передбачених Типовим навчальним планом для кожного виду навчального закладу.
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт вчителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал, свідоцтва досягнень або табелі навчальних досягнень учнів
Розповідаємо, які заходи з питань безпеки життєдіяльності потрібно організувати в школі для безпечних зимових канікул
Формування номенклатури справ поєднано з експертизою цінності документів. Для цього створюють експертну комісію. Які функції експертної комісії, коли проводити експертизу цінності документів, як скласти наказ про створення експертної комісії та план її роботи — у статті
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ