Засідання Колегії МОН відбудеться в режимі онлайн-конференції

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

22 серпня 2014 року у режимі відеоконференції обговорюватимуть підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2013/2014 навчальному році та визначатимуть завдання на 2014/2015 навчальний рік.

Засідання Колегії Міністерства освіти і науки України (МОН) з областями України відбудеться 22 серпня 2014 року у режимі відеоконференції.

Заплановано обговорити підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2013/2014 навчальному році та визначити завдання на 2014/2015 навчальний рік.

МОН підготувало до конференції такі матеріали:

  • Проект порядку денного Колегій Міністерства освіти і науки України.
  • Пропозиції департаментів освіти і науки обласних державних адміністрацій до проекту рішення Колегії Міністерства освіти і науки України.
  • Пропозиції експертних груп Коаліції неурядових організацій «За освітню реформу».
  • Інформаційні матеріали до підсумкової Колегії: Про підсумки розвитку, дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2013/2014 навчальному році та завдання на 2014/2015 навчальний рік.
  • Проект рішення Колегії Міністерства освіти і науки України «Про підсумки розвитку дошкільної,загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2013/2014 навчальному році та завдання на 2014/2015 навчальний рік».

Всі ці документи можна переглянути за посиланням.

Охочі зможуть переглянути засідання Колегії МОН наживо за посиланням, яке стане активним з 11:00 22.08.2014.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282585

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
153

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді