15 серпня завершилася Літня школа з медіаосвіти, яка об’єднала вчителів та учнів старших класів з українських та білоруських шкіл, де проваджуються освітні програми з медіаосвіти.
Школа була організована спільно з Академією української преси (АУП) та Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОН України та проходила у місті Буча Київської області.
Протягом п’яти днів, з 10 по 15 серпня, 42 учасники разом з тренерами Інною Гадзинською та Сергієм Чернявським спочатку визначали мету створення шкільної газети, її цільову аудиторію. Вчилися сторітелінгу — умінню подати інформацію та розповісти історію так, аби зацікавити читача і утримати його увагу щонайдовше. Прослухали майстер-класи медіапедагогів із Запоріжжя та Криму, які поділилися досвідом впровадження програм з медіаосвіти у школах своїх регіонів. Потім створили п’ять робочих груп, кожна з яких працювала над своїм завданням.
Учасники Літньої школи плідно попрацювали. Група медіапедагогів під керівництвом Сергія Чернявського підготувала газету «Проспект», група старшокласників — газету «12 балів», група Інни Гадзинської запустила три блоги — «Україна-Білорусь, що нам відомо про своїх сусідів?», «Бучанський парк», «Чи можна довіряти медіа?».
У межах Літньої школи проводилися майстер-класи відомих журналістів: Володимира Мостового (засновник видання «Дзеркало тижня»), Юлії Мостової (голова Комісії з журналістської етики та головний редактор газети «Дзеркало тижня»), Андрія Сайчука (журналіст і ведучий Hromadske.tv). Також медіапедагог Ольга Скрипник провела майстер-клас для школярів і вчителів «Як організувати кіно- або медіа клуб» .
Учасники заходу разом з Оксаною Волошенюк, виконавчим директором АУП,переглянули і обговорили знаковий український фільм — «Білий птах з чорною ознакою», знятий Юрієм Ільєнко у 1970 році на Національній кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженко, та фрагмент фільму про права людини польських кінодокументалістів «Коли-небудь ми станемо щасливими».
У планах тренерів медіашколи розробити навчальний модуль «Газета на шкільному уроці» на основі кращих світових апробованих практик. З метою популяризації серед освітян України та Білорусі, так і інших країн пострадянського простору.
Проведення Літньої школи з медіаосвіти стало можливим завдяки підтримці MyMedia.
Вперше учні та педагоги працювали разом над створенням медіапродуктів — газет та мультимедійних блогів.