Учнівські олімпіади відбудуться за недержавні кошти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Фізичні особи, підприємства, установи, організації, фонди фінансуватимуть проведення IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії, біології та правознавства у 2015/2016 навчальному році

Фізичні особи, підприємства, установи, організації, фонди фінансуватимуть проведення учнівських олімпіад. Міністр освіти підписав відповідний наказ від 24.03.2016 № 315 (далі — наказ № 315).

Таке рішення зумовлено недостатнім державним фінансуванням.

Отже, відповідно до наказу № 315, у 2015/2016 навчальному році IV етап Всеукраїнські учнівські олімпіади з географії, біології для учнів 8-9-х класів, правознавства для учнів 10-х класів відбудуться за рахунок коштів фізичних осіб, підприємств, установ, організацій, фондів, добровільних внесків  та інших джерел не заборонених законодавством.

Організаційно-методичне забезпечення проведення олімпіад здійснюватиме Інститут модернізації змісту освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282504

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді