Українська мова як іноземна

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Усі ті, хто професійно займається теорією і практикою викладання української мови як іноземної в Україні і за її межами — методисти, викладачі, автори наукових посібників, розробники навчальних програм і планів — відтепер можуть користуватися стандартами.

«Загальноосвітній стандарт з української мови як іноземної (рівні: А1, А2; В1, В2; С1)» та «Комплекс програм з української мови як іноземної» є результатом складної і новаторської праці авторів, які створили основу для вивчення української мови як іноземної, що має забезпечити потреби іноземців, українців за кордоном, біженців, мігрантів у соціально-гуманітарній, навчальній, соціально-культурній, країнознавчій сферах комунікації.

Наказом Міністерства освіти і науки України «Про надання навчальній літературі грифів Міністерства освіти і науки України» від 24.06.2014 № 750 затверджено з грифом «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» «Загальноосвітній стандарт з української мови як іноземної (рівні: А1, А2; В1, В2; С1)» та «Комплекс програм з української мови як іноземної», які розроблено відповідно до різних рівнів володіння європейськими мовами: А1 – Початковий рівень, А2 – Базовий рівень; В1 – I середній рівень; В2 – II середній рівень; С1 – Професійний рівень.

Ознайомитися з зі стандартами з української мови як іноземної можна за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2253

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
27

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24237

Завдання та обов’язки вчителя у посадовій інструкції за новим Профстандартом

З’ясуємо, які завдання й обов’язки визначають у посадовій інструкції вчителя закладу загальної середньої освіти. Врахуємо функції вчителя, визначені новим Професійним стандартом
25674

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді