Українська мова як іноземна

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Усі ті, хто професійно займається теорією і практикою викладання української мови як іноземної в Україні і за її межами — методисти, викладачі, автори наукових посібників, розробники навчальних програм і планів — відтепер можуть користуватися стандартами.

«Загальноосвітній стандарт з української мови як іноземної (рівні: А1, А2; В1, В2; С1)» та «Комплекс програм з української мови як іноземної» є результатом складної і новаторської праці авторів, які створили основу для вивчення української мови як іноземної, що має забезпечити потреби іноземців, українців за кордоном, біженців, мігрантів у соціально-гуманітарній, навчальній, соціально-культурній, країнознавчій сферах комунікації.

Наказом Міністерства освіти і науки України «Про надання навчальній літературі грифів Міністерства освіти і науки України» від 24.06.2014 № 750 затверджено з грифом «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» «Загальноосвітній стандарт з української мови як іноземної (рівні: А1, А2; В1, В2; С1)» та «Комплекс програм з української мови як іноземної», які розроблено відповідно до різних рівнів володіння європейськими мовами: А1 – Початковий рівень, А2 – Базовий рівень; В1 – I середній рівень; В2 – II середній рівень; С1 – Професійний рівень.

Ознайомитися з зі стандартами з української мови як іноземної можна за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді