Рекомендовано призупинити атестацію дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З метою дебюрократизації освітньої сфери, модернізації змісту державної атестації навчальних закладів, а також рейтингового оцінювання шкіл Міністерство освіти і науки України планує вносити зміни до відповідних нормативно-правових актів щодо урегулювання цих питань.

Задля модернізації змісту державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, навчально-виховних комплексів та об’єднань робочою групою Міністерства освіти і науки України (МОН), Державної інспекції навчальних закладів та за участі широко кола працівників сфери освіти і науки проводиться робота над новою редакцією відповідного порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, навчально-виховних комплексів та об’єднань.

МОН планує внести зміни до нормативно-правових актів , що урегульовують питання рейтингового оцінювання навчальних закладів.

Так, відповідно до статті 31 Закону України «Про державний бюджет на 2014 рік», рекомендовано призупинити проведення державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, їх об’єднань (комплексів), а також рейтингове оцінювання загальноосвітніх навчальних закладів. Про це йдеться у листі «Щодо окремих питань державної атестації та рейтингового оцінювання» від 26.09.2014 № 1/9-494.

Днями на засіданні Колегії МОН обговорили Концепцію Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, навчально-виховних комплексів та об’єднань (Концепція).

За словами директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН Юрія Кононенка, згідно з Концепцією у процедуру атестаційної експертизи навчального закладу, що передує прийняттю рішення про визнання його атестованим чи не атестованим, важливим є громадський контроль на всіх етапах її проведення. До того ж, максимально спрощується і сама процедура атестаційної експертизи, що, мінімізує відповідні корупційні ризики, створює відкритий інформаційний простір для висвітлення досягнень і пошуку шляхів вирішення проблемних питань діяльності навчального закладу, що атестується.

Такий підхід до організації державної атестації не лише найповніше реалізує принцип державно-громадського управління освітою, а й дає змогу створити найоптимальніші умови для розвитку мережі навчальних закладів і, відповідно, рівного доступу населення до якісної освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273990

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2169

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19588

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді