Зустрічайте жовтневий номер фахового журналу «Медична сестра дошкільного закладу», на сторінках якого опубліковано корисні матеріали на тему «Самоосвіта медичних працівників».
Ми впевнені, що всі ви — справжні фахівці своєї справи. Проте не варто зупинятися на досягнутому, адже сучасному фахівцю треба вміти швидко орієнтуватися у новій інформації та змінах. Найпростіший спосіб — це самоосвіта.
Саме тому одна з публікацій жовтневого номера журналу присвячена самоосвіті. Проте, аби «тримати руку на пульсі» та здобувати нові знання, потрібні інформаційні ресурси. Одними з них є портал освітян України «Педрада». Детальний опис усіх можливостей цього ресурсу та поради щодо користування ним розміщено в одній з публікацій цього номера.
Також для самоосвіти актуальною стане публікація про те, як визначити мийні засоби, якими можна користуватися в дошкільному навчальному закладі. Адже нормативними документами не передбачено списку чи реєстру таких мийних засобів.
Окрім того, наші експерти надали відповіді на ваші запитання щодо тривалості робочого часу на день медичної сестри дошкільного навчального закладу, якщо вона працює на повну ставку, та висновку у медичній карті дитини, яка йде в перший клас.
Детальніше про все це — на сторінках журналу «Медична сестра дошкільного закладу» № 10/2014.
Долучіть дошкільників до художньо-продуктивної діяльності зі створення іграшок з паперу, картону, ниток. Зробіть із картону та ниток таксу або сконструюйте з паперу лева. Підкажіть дітям, що персонажів для театру також можна виготовити з паперу, наприклад, свинку — для настільного театру, а цілу сімейку котів — для вистави пальчикового театру
Які визначено компетентності вчителів початкових класів та які вміння для їх реалізації важливі
Вам у поміч матеріали для укладання посадової інструкції вихователя-методиста.Зможете скачати зразок інструкції у форматі Word і доповнити її з огляду на специфіку діяльності вашого закладу
Хто визначає завдання та обов’язки директора дошкільного закладу і який зміст роботи за цією посадою. Про це — коротко у статтті
За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові