Самоосвіта медичних працівників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте жовтневий номер фахового журналу «Медична сестра дошкільного закладу», на сторінках якого опубліковано корисні матеріали на тему «Самоосвіта медичних працівників».

Ми впевнені, що всі ви — справжні фахівці своєї справи. Проте не варто зупинятися на досягнутому, адже сучасному фахівцю треба вміти швидко орієнтуватися у новій інформації та змінах. Найпростіший спосіб — це самоосвіта.

Саме тому одна з публікацій жовтневого номера журналу присвячена самоосвіті. Проте, аби «тримати руку на пульсі» та здобувати нові знання, потрібні інформаційні ресурси. Одними з них є портал освітян України «Педрада». Детальний опис усіх можливостей цього ресурсу та поради щодо користування ним розміщено в одній з публікацій цього номера.

Також для самоосвіти актуальною стане публікація про те, як визначити мийні засоби, якими можна користуватися в дошкільному навчальному закладі. Адже нормативними документами не передбачено списку чи реєстру таких мийних засобів.

Окрім того, наші експерти надали відповіді на ваші запитання щодо тривалості робочого часу на день медичної сестри дошкільного навчального закладу, якщо вона працює на повну ставку, та висновку у медичній карті дитини, яка йде в перший клас.

Детальніше про все це — на сторінках журналу «Медична сестра дошкільного закладу» № 10/2014.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282581

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
132

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110508

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді