Конкурс «Геліантус-учитель»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Триває реєстрація на участь у конкурсі «Геліантус-учитель» для вчителів природничих предметів (фізики, хімії, біології, географії) та вчителів початкових класів

Творче об’єднання «Соняшник» оголошує конкурс «Геліантус-учитель». До участі запрошують вчителів природничих предметів (фізики, хімії, біології, географії) та вчителів початкових класів.

Конкурс проводиться відповідно до листа МОН України «Про проведення VI Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник», Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності для вчителів «Геліантус-учитель» та Всеукраїнського конкурсу фотографій «Моя Україна» від 13.05.2015 № 2/2-14-927-15.

Мета конкурсу — підвищення кваліфікації педагогів.  

Як зазначено на сайті організаторів, конкурс  проводиться анонімно і не має на меті перевіряти професійну придатність.  

Участь у конкурсі безоплатна.  Для участі у конкурсі потрібно зареєструватися за посиланням. Реєстрація триватиме до 22 березня 2016 року.

Участь у конкурсі передбачає складання дворівневого тесту.  Основна частина тесту складається із 16 простих завдань. Друга частина —  з чотирьох складніших завдань з конкретного предмета (фізики, хімії, біології, географії) або завдання для вчителів початкових класів.

Тривалість складання тесту — 30 хвилин.

Докладніше про конкурс

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282475

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
64

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110439

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді