Шляхи реалізації запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітньому просторі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН України спільно з департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації проводитиме 24-25 лютого 2016 року Всеукраїнський науково-практичний семінар «Шляхи реалізації запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітньому просторі»

МОН України спільно з департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації проводитиме 24-25 лютого 2016 року Всеукраїнський науково-практичний семінар «Шляхи реалізації запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітньому просторі».

Учасники семінару обговорять державно-управлінські механізми запровадження інклюзивного навчання, обговорять актуальні питання управлінської діяльності, співпраці з державними структурами та громадськими організаціями, ознайомляться з досвідом впровадження інклюзивного навчання в Київській та інших областях, особливостями міжнародної та вітчизняної практики підготовки педагогів до роботи в інклюзивному навчальному середовищі тощо.

У програмі семінару:

  • результати та перспективи впровадження інклюзивного навчання в закладах освіти Київської області
  • державно-управлінські механізми запровадження інклюзивної освіти в Україні
  • рекомендації Комітету ООН з прав людей з інвалідністю щодо виконання 24 статті Конвенції про права інвалідів
  • спеціальна та інклюзивна освіта у сучасному вимірі: методологічні орієнтири
  • організаційно-методичні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі
  • особливості підготовки педагогів до роботи в інклюзивному навчальному середовищі: міжнародна практика і вітчизняний досвід
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань організації навчання дітей з розладами аутичного спектра в освітньому просторі

Для участі запрошують спеціалістів обласних органів управління освітою, до компетенції яких належать питання впровадження інклюзивного навчання, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, представників обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти (по 2-3 особи з регіону).

Адреса проведення семінару: м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37, Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради «Академія неперервної освіти». Реєстрація учасників з 9:00, початок роботи семінару об 11:00.

Для участі у семінарі необхідно до 16 лютого 2016 року подати електронною поштою: к[email protected] заявку за формою. Завантажити заявку можна за посиланням.

Контактна особа: Татаринцев Олександр Володимирович, тел.: 0 4563 5 04 41 (кім.107), 0 68 351 92 20.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2731

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1685

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107337

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4099

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді