Згідно з вимогами чинного законодавства в канікулярний період педагогічні працівники мають працювати в межах часу, передбаченого їхнім навчальним навантаженням.
Відповідно до пункту 25 Типових правил внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти України від 20.12.1993 № 455, педагогічних працівників під час канікул, що не збігаються з черговою відпусткою, залучають до педагогічної та організаційної роботи в межах часу, що не перевищує їхнього навчального навантаження до початку канікул.
Пунктом 5.2.2 Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2011–2015 роки передбачено, що залучення учителів, які здійснюють індивідуальне навчання дітей за медичними показаннями, до виконання іншої організаційно-педагогічної роботи у канікулярний період, здійснюється в межах кількості годин навчального навантаження, установленого при тарифікації до початку канікул.
Педагогічні працівники зобов’язані виконувати обов’язки, передбачені їхніми посадовими інструкціями. Від виконання інших, нетипових для педагогічного працівника обов’язків, наприклад, некваліфікованих робіт, у тому числі і під час канікулярного періоду, педагогічні працівники мають право відмовитися.
Чи можна освітянам йти на пенсію за вислугу років? Кому виплачують грошову допомогу в розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення? Віднайдемо відповіді у нормативних документах
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків