Кабінет Міністрів України постановою від 16.10.2014 № 538 затвердив Положення про Державну інспекцію навчальних закладів України.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 538 Державна інспекція навчальних закладів України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Урядом через Міністра освіти і науки та який реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду за діяльністю навчальних закладів, підприємств, установ та організацій, які надають послуги у сфері освіти або провадять іншу діяльність.
До основних завдань Державної інспекції навчальних закладів України належать, зокрема, реалізація державної політики у сфері здійснення держнагляду за діяльністю навчальних закладів, підприємств, установ та організацій, які надають послуги у сфері освіти або провадять іншу діяльність, пов’язану з наданням таких послуг, на підставі ліцензій, виданих у визначеному законодавством порядку, та видають документи про освіту державного зразка, а також внесення на розгляд Міністра освіти і науки пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у зазначеній сфері.
Розповідаємо, які заходи з питань безпеки життєдіяльності потрібно організувати в школі для безпечних зимових канікул
Формування номенклатури справ поєднано з експертизою цінності документів. Для цього створюють експертну комісію. Які функції експертної комісії, коли проводити експертизу цінності документів, як скласти наказ про створення експертної комісії та план її роботи — у статті
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності